استاندار مازندران اعلام کرد: برای خدمات رسانی سریع تر و پاکسازی و بازگشایی مناطق سیلزده، ماشین آلات بیشترین به شهرستان سوادکوه اعزام می شود.
کد خبر: ۷۳۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ 03 April 2019

استاندار مازندران اعلام کرد: برای خدمات رسانی سریع تر و پاکسازی و بازگشایی مناطق سیلزده، ماشین آلات بیشترین به شهرستان سوادکوه اعزام می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در شهرستان سوادکوه برگزار شد ، افزود: اقدامات امدادی و خدماتی با همدلی و هم افزایی در سوادکوه به پیش می رود و هماهنگی مناسبی میان دستگاهها وجود دارد.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در سریع ترین زمان آثار سیلاب پاکسازی شود افزود : تمامی خدمتگزاران مردم تا پایان کار در کنار مردم خواهند بود.
استاندار مازندران با اشاره به این که نقاط سیلزده در منطقه سوادکوه مشخص و تقسیم کار شد، گفت: خوشبختانه در سایه همدلی و هم افزایی همه دلسوزان و خدمتگزاران مردم، کار لازم در این منطقه در حال انجام است و باید با تلاش جهادی و مضاعف به روند عادی سازی شرایط شتاب ببخشیم.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اعلام این که مقرر شد تا ماشین آلات بیشتری به منطقه اعزام شود، افزود : فعلا فقط محور سوادکوه باز است و ترافیک تعطیلات را شاهد هستیم و در تلاشیم تا با همکاری پلیس راه، مسیر را برای عبور وسائط نقلیه سنگین هموار کنیم.
در این جلسه که فرمانداران، بخشداران و دهیاران نیز حضور داشتند، وضعیت کنونی مناطق سیل زده رصد و آخرین دستورات لازم از سوی استاندار مازندران صادر شد.
جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران با حضور معاون امور عمرانی استانداری، فرماندار سوادکوه و دستگاه های اجرایی عضو این ستاد به ریاست استاندار مازندران در شهرستان سوادکوه برگزار شد.
استاندار مازندران در این روز در ادامه جلسات و بازدید های روز گذشته، مجددا از مناطق سیلزده شهرستان سوادکوه به همراه معاون امور عمرانی استانداری بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار