مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همبستگی و کنار گذاشتن اختلافات رمز تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۷۳۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 08 April 2019
همبستگی رمز تحقق شعار سال است/موانع تحقق رونق تولید برطرف شود

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی اظهار کرد: همبستگی، وحدت و همدلی رمز تحقق شعار سال «رونق تولید» است، پس باید فضایی آرام و صمیمی در عین حال علمی برای تحقق منویات رهبری فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه باید اختلاف‌های موجود بین گروه‌های اجتماعی و دست‌اندرکاران برطرف شده و همه برای دست یافتن یک هدف واحد تلاش کنند، ادامه داد: تفاوت در دیدگاه‌های سیاسی و داشتن سلایق مختلف نباید ما را از رسیدن به هدف مشترک غافل کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: هم اکنون در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه ایادی استکبار جهانی قرار گرفته‌ایم، بنابراین باید با وحدت و همدلی برای رفع موانعی که دشمن تراشیده است گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه در صورت رونق پیدا کردن عرصه تولید و صنعت به طور قطع سایر مشکلات جوانان اعم از مسکن و ازدواج  نیز برطرف خواهد شد، اضافه کرد: بیکاری منشاء بسیاری از معضلات بوده و اشتغال هم درمانی برای دردهای بی‌شمار است.

سرایی با اشاره به اینکه موانع موجود برای عمل به شعار سال اعم از ضعف فرهنگی، خلاء قوانین و نبود زیرساخت‌ها باید برطرف شود اظهار کرد: امید است مردم و مسوولان با روحیه جهادی و تفکر بسیجی در سال جدید پیش روند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار