در جلسه علنی شورای شهر طرح حمایت و توانمندسازی دانش آموزان مستعد محروم شهر شیراز مورد بحث قرار گرفت.
کد خبر: ۷۳۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 09 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:در جلسه علنی شورای شهر شیراز، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا اظهار داشت: به منظور امدادرسانی به مردم سیل زده استان‌های غرب کشور، کمک‌های مردم شیراز پنجشنبه ۲۲ فروردین ماه ارسال خواهد شد.

قاسم مقیمی ادامه داد: مردم نوع دوست ‌شیراز که خود داغدیده سیل نوروزی هستند و صحنه‌های بی‌نظیر از امدادرسانی را در سیل اخیر به نمایش گذاشتند، این بار نیز به همیاری هموطنان سیل زده خود در استان‌های خوزستان و لرستان می‌شتابند‌.

وی گفت: همین امروز یکی از خیران شیرازی یک هزار تخته پتو برای کمک به هم‌وطنان سیل زده اهدا کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز افزود: کمک‌های مردم شیراز شامل موادغذایی، پوشاک، پتو، لوازم بهداشتی و دارویی است.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان شیرازی علاقمند کمک به هم‌وطنان سیل زده می‌توانند کمک‌های خود را تا پنجشنبه ۲۲ بهمن به شورای اسلامی شهر شیراز واقع در بین الحرمین تحویل دهند.

به گفته مقیمی کمک‌های فنی و تجهیزاتی شهرداری شیراز نیز پیش از این به منطقه پل دختر و معمولان در لرستان اعزام شده است.

این عضو شورا بیان کرد: واحد نانوایی سیار شهرداری شیراز نیز از آغاز سیل در منطقه مستقر شده و با پخت روزانه به سیل زدگان کمک رسانی می‌کند.

در جلسه علنی شورای شهر طرح کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا، مبنی بر حمایت و توانمندسازی دانش آموزان مستعد محروم شهر شیراز پس از بحث و گفت‌وگو به منظور بررسی کارشناسی به کمیسیون فرهنگی ارجاع شد.

در این جلسه لایحه شهرداری مبنی بر واگذاری مدیریت سرای محله های شهر شیراز به سازمانهای مردم نهاد را به منظور بررسی کارشناسی بیشتر به کمیسیونهای فرهنگی و اجتماعی و نیز برنامه و بودجه ارجاع شد.
اعضای شورای طی انتخاباتی، نواب قائدی و سولماز دهقانی را به عنوان عضو شورای سیاست گذاری هفته نامه شهر راز انتخاب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار