سرپرست فرمانداری اهواز:
سرپرست فرمانداری اهواز گفت: مقرر شد برای جلوگیری از ورود سیلاب به محله عین دو ، کانال چمران از نقطه شروع سرزیر سد تنظیمی کرخه بسته شود و همچنین کار انحراف سیلاب به سمت زمین‌های بایر صورت گیرد.
کد خبر: ۷۳۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 09 April 2019

جمال عالمی نیسی در رابطه با ورود سیلاب به منطقه عین دو اظهار کرد: صبح امروز آب به منطقه عین دو رسیده بود که عامل اصلی آن کانال انتقال آب چمران است.

وی با اشاره به ورود سیلاب به انتهای محله عین دو اهواز، افزود: مردم منطقه در ایجاد سیل بند و جلوگیری از ورود آب به منازل در حال همکاری هستند.

سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه روز گذشته نیز کانال چمران سبب ورود آب از سمت پلیس راه به داخل اهواز شد، عنوان کرد: امروز شهرداری منطقه و مرکز به منظور مهار و جلوگیری از ورود سیلاب به خانه‌های مردم با استقرار در منطقه تمام امکانات خود را بسیج کردند.

عالمی نیسی گفت: بنا است برای جلوگیری از پیش‌روی سیلاب دو کار انجام شود ابتدا کانال چمران از نقطه شروع سرزیر سد تنظیمی کرخه در حمیدیه بسته شود که مقرر بود روز گذشته سازمان آب و برق آن را ببندد اما بسته نشد.

وی افزود: دوم اینکه سیلاب به سمت زمین‌های بایر منحرف شود که در این صورت باید کانال به وسیله ماشین‌آلات مهندسی باز شود یا اینکه از طریق انفجار اقدام به باز کردن آن کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار