رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: راه پر پیچ و خم صندوق توسعه ملی مشکلی است که باید حل شود زیرا حتی هر کسی از این فرآیند عبور و برای دریافت به بانک مراجعه می‌کند سهمیه به اتمام رسیده و یا تهاتر شده است.
کد خبر: ۷۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 07 August 2015
راضیه علیرضایی در دهمین جلسه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته 976 میلیارد تومان پروانه صادر کردیم و از این لحاظ در رتبه پنجم کشوری قرار داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به طرح‌های مهم استانی، عنوان کرد: مطالعات ژئوفیزیک منطقه مهم‌ترین پروژه ما بوده که به 450 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، طرح جامع فولاد سنگان نیز نیازمند 17 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار است.

علیرضایی در ارتباط با پارک کودهای شیمیایی آمونیاک و اوره، گفت: این طرح در سرخس پیش‌بینی شده که محصول آمونیاک و اوره تولید می‌کند و نیازمند سرمایه‌گذاری 16 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: تولید لاستیک خودرو در شهرستان جغتای نیز به 5 میلیارد و 800 میلیون تومان سرمایه نیازمند است.

وی یادآور شد: خوشه صنعتی زعفران و گیاهان دارویی کاری بین‌المللی است که در شهرک صنعتی توس انجام می‌شود.

علیرضایی در پایان یادآور شد: راه پر پیچ و خم صندوق توسعه ملی مشکلی بر سر راه صنعت‌گران است که باید حل شود زیرا حتی هر کسی هم از این فرآیند عبور و برای دریافت به بانک مراجعه می‌کند سهمیه به اتمام رسیده و یا تهاتر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار