کد خبر: ۷۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 08 August 2015
تور یک‌روزه خبرنگاران حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با حضور خبرنگاران در آستارا برگزار شد.

تور یک‌روزه خبرنگاران حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان به آستارا برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان عصر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران در هتل اسپیناس آستارا اظهار کرد: توری که امروز برگزار شد تور آشنایی با مقصد آستارا و گردنه حیران بود.

رضا علیزاده با بیان اینکه امیدواریم در شرایط بهتر بتوانیم انتظارات خبرنگاران را برآورده کنیم، افزود: رسانه‌ها چشم بینا و تلنگر رفتاری ما هستند.

وی خبرنگاری را حرفه‌ای بسیار سخت دانست و تصریح کرد: با وجود محدودیت و تنگناهای مالی خبرنگاران در حوزه میراث فرهنگی فعالیت دارند و اگر انعکاس خوب مطالب آنها نبود افکار جامعه در جریان فعالیت‌ها قرار نمی‌گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی برسد که مشکلات حوزه رسانه و خبرنگاران برطرف شود.

وی بیمه خبرنگاران را اصلی‌ترین مشکل این قشر عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم چتر حمایتی دولت بالای سر خبرنگاران باشد و خبرنگاران بدون دغدغه به صورت حرفه‌ای کار کنند.

علیزاده در ادامه به پروژه سورتمه و تله‌کابین حیران اشاره کرد و یادآور شد: سورتمه و تله‌کابین حیران یکی از پروژه‌های قابل اعتنای گیلان در غربی‌ترین نقطه استان تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های دیگری در دیگر نقاط استان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: اکنون این پروژه با مقیاس وسیع‌تر در لنگرود در حال اجرا است.

این مسئول متذکر شد: بخش زیادی از خدمات مورد انتظار در قالب اقامتی، پذیرایی، تفریحی و تفرجی در حال اجراست که می‌تواند منشاً اثر خیر شود.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی انجام شده است، متذکر شد: دولت نیز در بخش زیرساختی کمک می‌کند.

به گزارش فارس، در تور مذکور بیش از 30 خبرنگار از خبرگزاری‌ها، رسانه ملی و مطبوعات استان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار