تابناک: رقابت های فوتسال جام باشگاههای آسیا با برگزاری بازی فینال بین دو تیم القادسیه کویت و تاسیسات دریایی ایران خاتمه یافت، رقابتی که با حاشیه های خاص خود همراه بود.
کد خبر: ۷۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 08 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فینال رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا با قهرمانی تیم تاسیسات دریایی در مقابل القادسیه کویت خاتمه یافت. ایندیدار با حاشیه هایی همراه بود:

- با توجه به برگزاری شهرآورد فوتبال اصفهان این دل نگرانی برای برگزار کنندگان و به ویژه کادر تیم تاسیسات دریایی بود که تماشاگر زیادی به سالن 25 آبان نیاید، مساله که با نزدیک شدن به زمان شروع مسابقه هر لحظه کمرنگ تر می شد به گونه ای تماشارگان این مسابقه برای ورود به سالن پشت درب های سالن صف کشیده بودند.

- با ورود بازیکنان تأسیسات به زمین برای گرم کردن تماشاگران به شدت این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

- هواداران حاضر در سالن برای چندمین بار در طول برگزاری این مسابقات شعار خلیج فارس ایران را سر دادند.

- محمد طاهری بازیکن ایرانی القادسیه پیش از شروع بازی به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد که وی نیز به این ابزار احساسات پاسخ متقابل داد.

- با افزایش تعداد تماشاگران طبقه دوم که تا کنون مورد استفاده قرار نمی گرفت در اختیار آنها قرار داده شد که به سرعت نیز با تماشاگران پر شد.

- حتی بازی دربی هم نتوانست مانع حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن مسابقات شود می توان گفت اکثر چهره های سیاسی و ورزشی استان در سالن 25 آبان حضور یافتند و مهمان بخش vip بودند.

- علی کفاشیان، مهدی تاج، رضا ترابیان، حسین شمس، زرگرپور استاندار اصفهان، جمالی نژاد شهردار اصفهان نمایندگان اصفهان در مجلس و مدیر کل ورزش وجوانان استان و بسیاری از مدیران و چهره های مطرح ورزشی استان در جایگاه ویژه حضور داشتند.

- بانوان خبرنگار برخلاف بازی های قبل به جای حضور در جایگاه خبرنگاران در جایگاه ویژه حضور داشتند.

- دربی اصفهان و فاصله زیاد نقش جهان تا فولادشهر هم نتوانست مانع از حضور خبرنگاران و عکاسان و در مجموع خانواده رسانه ای اصفهان برای انعکاس این رویداد شود.

- مربی تیم ویتنام که در جایگاه ویژه حضور داشت یکی از نقاط مثبت تیم کویت را استفاده بهتر از سیستم پاور پلی عنوان کرد و گفت به طور قطع این تیم با استفاده از این موضوع فشار زیادی را به تیم تاسیسات وارد می کند تا به گل برسد که از اتفاق دو گل پایانی القادسیه به همین نحوه به ثمر رسید.

- در این دیدار دروازه بان دوم تاسیسات با توجه به محرومیت مصطفی نظری درون دروازه تیمش ایستاد
و عملکرد خوبی نیز داشت.

- در دقیقه 10 نیمه دوم پس از آنکه رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم تاسیسات از سوی داور اخراج شد تماشاگران اصفهانی جای وی را به خوبی پر کردند و با فشار جوی که ایجاد کردند تمرکز تیم کویتی را بر هم زدند این مساله تاثیر مثبت داشت و شمسایی و یارانش توانستند گلهای خود را افزایش دهند.

- در دقایق پایانی بازی تماشاگران با روشن کردن چراغ موبایل های خود جو شادی را به سالن داده بودند.

- با پایان یافتن مسابقه و قهرمانی تاسیسات دریایی بازیکنان این تیم سجده شکر گذاشتند و با رفتن به سمت تماشاگران از آن ها تشکر کردند.

- بلافاصله پس از اتمام مسابقه مراسم اختتامیه این مسابقات برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار