کد خبر: ۷۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 08 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: 19 مرداد همایش بزرگ تجلیل از 300 رتبه برتر کنکور و جشنواره‌های مختلف دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش در یاسوج برگزار می‌شود.

هادی زارع‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه همایش بزرگ تجلیل از نفرات برتر کنکور در کهگیلویه و بویراحمد، 19 مرداد ماه سال جاری در یاسوج برگزار می‌شود گفت: در این همایش از دارندگان رتبه‌های یک رقمی و دو رقمی و همچنین برگزیده‌های جشنواره‌های مختلف دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص از مسئولان ارشد استانی و کشوری نیز برای این همایش دعوت به عمل آمده است ادامه داد: از مسئولان استانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان دعوت به عمل آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در این خصوص از مسئولان ارشد وزارت آموزش و پرورش از جمله معاونت آموزش متوسطه و رئیس سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش نیز برای شرکت در این همایش دعوت شده است خاطرنشان کرد: در این همایش از 300 نفر برگزیده کنکور و جشنواره‌های مختلف تجلیل و قدردانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار