از سوی رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان صورت گرفت
تابناک: رییس هیئت اسکواش استان اصفهان طی حکمی نائب رئیس جدید هیئت، مسئول کمیته عضویت، مسئول کمیته داوران و مسئول کمیته مسابقات اسکواش را منصوب کرد.
کد خبر: ۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 24 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید هدی محمدی در جلسه ماهانه هیئت استان با تقدیر و تشکر از زحمات الهه مولادوست در سمت نایب‌رئیس این هیئت به مدت دو سال، انسیه یزد خواستی از اساتید دانشگاه در رشته تربیت‌بدنی که از مربیان فعال این رشته نیز هست و قبلاً مسئولیت کمیته مربیان هیئت را بر عهده داشت با حفظ سمت به‌عنوان نایب ‌رییس اسکواش استان اصفهان منصوب کرد.

رئیس اسکواش استان اصفهان در اقدامی دیگر کیوان قائنیان از بازیکنان قدیمی و مربی فعال اسکواش اصفهان که مسئولیت کمیته عضویت هیئت را بر عهده داشت و به‌تازگی نیز دوره داوری را زیر نظر فدراسیون گذرانده بود به‌عنوان مسئول کمیته داوران انتخاب و جواد ناظمی از دیگر مربیان فعال استان را به سمت مسئول کمیته عضویت منصوب نمود.

وی در حکمی همچنین مجید کاظم‌پور از دیگر مربیان فعال استان که تجربه حضور در لیگ دسته یک اسکواش کشور را به‌عنوان سرپرست تیم نقش‌جهان بر عهده دارد به‌عنوان مسئول کمیته مسابقات منصوب و از زحمات پدرام وقایع‌نگار در این مدت تقدیر و تشکر کرد.

استان اصفهان برای نخستین بار توانسته است در چرخه اسکواش کشور خود را به‌خوبی مطرح نماید و در بخش توسعه برنامه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار