تابناک: گرامی داشت روز خبرنگار در حالی صبح امروز در هتل آسمان اصفهان برگزار شد که خبرنگاران کوچک ترین نقش را هم در این برنامه نداشتند و مثل همیشه پای صحبت های مسئولان استان نشسته بودند.
کد خبر: ۷۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 08 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، هفدهم مرداد ماه مصادف با روز خبرنگار، روزی است که همه ساله ارگان ها و سازمان ها با دعوت از خبرنگاران و ارسال پیامک ها و ایمیل ها آن را تبریک می گویند و همه جوره به رسالت مهم آنان اشاره می کنند.

در این میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به عنوان تنها متولی اصلی حوزه رسانه ویژه ترین و مهم ترین مراسم را با حضور استاندار برگزار می کند اما سوال اینجاست؛ جایگاه خبرنگاران در روز خبرنگار کجاست؟!.

در روزی که خبرنگاران گرد هم جمع شده بودند تا ببینند اداره فرهنگ و ارشاد چه گُلی به سر آنان خواهد زد، یکی از بی نظم ترین برنامه های سال رقم خورد.

خبرنگاران اصفهای که گویا در این روز انتظار شنیدن حرفهای مدیر کل و استاندار را نداشتند، با آغاز سخنان مدیر کل شروع به صحبت کردن با یکدیگر کردند. این قضیه با تذکر شوخ طبعانه مدیرکل ادامه پیدا کرد اما صحبت کردن ها به ولوله رسید و آرام نشد. گویا آقای مدیرکل هنوز هم متوجه نشده بود که دیگر بس است. حرف زدن تا کی؟ باز هم تذکری داد و شروع کرد به ادامه سخنرانی اش.

دکتر ارزانی وقتی شلوغی ها را دید اجازه ورود مجدد مجری برای دعوت استاندار را نداد و خودش از استاندار دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید. استاندار عزیز هم شروع به خواندن خطابه هایش از روی کاغذ نمود و صدای خبرنگاران کم کم زیاد و زیاد و زیاد تر شد.

شاید بهتر بود حداقل در این یک روز استاندار و مدیر کل پای حرف های مطبوعاتی ها می نشستند.

شاید اداره ارشاد فکر می کند وقتی برنامه هایش را در هتل مجلل آسمان برگزار کند، همه چیز تمام است و انتظار به به و چه چه هم دارد!.

در این روز خبرنگاران دور هم جمع می شوند تا با هم روز خوشی را داشته باشند. مگر نبود همین اداره ارشاد سالها پیش برنامه تجلیل از خبرنگاران را در باغ های بزرگ اصفهان مثل فردوس و زیتون برگزار می کرد و خبرنگاران از فضای سخنرانی و حالت معمول برنامه ها خارج می شدند.

از هدیه روز خبرنگار هم می گذریم چرا که ما اصحاب رسانه هستیم نه اصحاب...














منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :