امام‌جمعه لامرد گفت: به مسوولان صنایع اعلام می‌کنم اگر برای من مسجل شد و دیدم در پرداخت حقوق کارگران کوتاهی شده است آن مجموعه را به مردم معرفی خواهم کرد.
کد خبر: ۷۳۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 26 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد اظهار داشت: رونق تولید در دل اقتصاد مقاومتی جای گرفته و فقط احداث کارخانه نیست بلکه نیاز به مهندسی و فکر خوب نیز است.

وی افزود: در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار تولیدات باید برنامه‌ریزی و دقت داشته باشیم نه اینکه ساختمانی ساخته شود که بعد از ۲۰ سال دولت دوباره هزینه فرسودگی و بازسازی آن را پرداخت کند.

امام‌جمعه لامرد گفت: در احداث کارخانه‌ها نیز کارخانه‌هایی برای رونق تولید احداث شود که تا ۵۰ سال آینده فعالیت کند و مشکل نداشته باشیم.

حسین زاده بابیان اینکه در برخی مجموعه‌ها خمیدگی بر آنان حاکم شده است متذکر شد: اینکه در اتاق بنشینند و میان مردم حضور پیدا نکنند با سیره پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) نمی‌سازد زیرا همه مسوولان و مردم باید همت و تلاش داشته باشند.

امام‌جمعه لامرد اضافه کرد: امروز منطقه لامرد آماده توسعه است و این موضوع در سینه جوانان نهفته بوده و باید مسوولان مسئله کار و اشتغال را جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: باید بسترهای اشتغال ایجاد و موانع تولید و اشتغال برداشته شود.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به اینکه مگر می‌شود کارگری کار کند و ۴ ماه حقوقش عقب بیفتد، گفت: البته گزارشی به من دادند که اقداماتی در خصوص پرداخت حقوق از سوی آن کارخانه انجام‌شده است.

حسین زاده متذکر شد: به مسوولان صنایع اعلام می‌کنم اگر برای من مسجل شد و دیدم در پرداخت حقوق کارگران کوتاهی شده است آن مجموعه را به مردم معرفی خواهم کرد.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به اعلام آمریکا مبنی بر تحریم نفتی کشور ابراز داشت: ۴۰ سال است در مقابل همه تحریم‌های آمریکا ایستاده‌ایم و در مقابل این تحریم هم خواهیم ایستاد.

وی اضافه کرد: تنگه هرمز یک تنگه استراتژیک است که حفاظت این تنگه بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و اگر تحریم نفتی کنند جلوی صادرات روزانه ۲۰ میلیون بشکه نفتی که از این تنگه عبور می‌کند توسط سپاه پاسداران گرفته خواهد شد.

حسین زاده گفت: پنجم اردیبهشت‌ماه یادآور شکست افتضاح آمیز آمریکایی‌ها در صحرای طبس است و آمریکا باید از این شکست درس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار