کد خبر: ۷۳۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 28 April 2019
عیادت استاد از شاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی  صبح امروز با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران از روند درمانی حجت الاسلام جدایی، امام جمعه بیله‌سوار مطلع شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با پرچم بارگاه امام رضا(ع) به عیادت حجت الاسلام جدایی رفته و ضمن دعا برای شفای وی و آرزوی سلامتی برای این عالم برجسته از روند درمانی وی اطلاع یافت.

حجت الاسلام جدایی امام جمعه مردمی و انقلابی شهرستان بیله سوار که طی کمتر از یک سال حضور در این شهرستان به واسطه اقدامات مردمی محبوبیت بالایی کسب کرد ولی به علت یک بیماری سخت چند هفته پیش در بیمارستان‌ خاتم الانبیاء تهران بستری شد.

امام جمعه بیله سوار در طی حضور در شهرستان بیله سوار اقدامات فرهنگی بسیاری را انجام داده بود که مورد استقبال جوانان و مردم شهرستان قرار گرفته بود؛ راه اندازی کمپین شهر زیبا و تلاش برای زیباسازی شهرستان، بازدید از گمرکبا لباس مبدل از گمرک برای حل مشکلات شهرستان ، توزیع سبد های کالای مواد غذایی برای فقرا ، ارتباط صمیمی و بسیار نزدیک با جوانان، دعوت بازاریان به انصاف و رعایت حال مردم به جهت مشکلات اقتصادی و .... نمونه‌هایی از اقدامات وی بود.

حجت الاسلام جدایی اکنون جهت انجام مراحل درمانی هم اکنون در بیمارستان‌ خاتم الانبیاء تهران تحت نظر پزشکان متخصص قرار دارد.

 تابناک اردبیل برای ایشان از خداوند بزرگ طلب شفا می کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار