تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شعار «رونق تولید» در سایه کار و تلاش و برنامه تحقق می‌پذیرد که مدیران و دولتمردان وظیفه کار و تلاش را در این امر مهم را بر عهده دارند و ارائه برنامه و مشاوره و پیشنهاد هم در حوزه تخصص اساتید و دانشمندان دانشگاه‌ها قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 29 April 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در مراسم بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از اساتید دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: این پرسش همواره مطرح است که چرا آموزش بر پژوهش اولویت دارد و این نشان از اهمیت آموزش در رأس امور است.
وی محتوای آموزشی در مدرسه را دارای رویکرد وابسته‌محور کودک به خانواده و به ویژه پدر دانست و تصریح کرد: کودکان در مدرسه با جملاتی نظیر «پدر نان دارد» و او همه چیز را مهیا می‌کند، آموختن را آغاز می‌کنند حال آنکه در جوامعی نظیر ژاپن روحیه تلاش و کار برای آبادانی در کودکان تقویت می‌شود.
وی بودجه کشور برای سال جاری را 384 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این بودجه بناست مسائل کشور را برای یکسال مدیریت و رفع و رجوع کند و بخشی از این بودجه حاصل فروش نفت و گاز است که با اقدامات جوامع استکباری در فروش و دریافت پول آن با اما و اگرهای بسیار روبه رو هستیم.
استاندار ادامه داد: دریافت مالیات، صادرات غیر نفتی و درآمدهای حاصل از شرکت‌های دولتی از دیگر منابع تأمین بودجه هستند که افزایش مالیات، نارضایتی عمومی، گرانی و تورم را به دنبال دارد ضمن اینکه در حوزه صادرات نیز، صادرات بسیاری از کالاها ممنوع شده حال آنکه درآمد بسیاری از کارخانه‌ها از محل صادرات بوده و ممنوعیت صادرات این مراکز تولیدی را با چالش جدی موجه می‌کند.
استاندار با بیان اینکه شعار «رونق تولید» در سایه کار و تلاش و برنامه تحقق می‌پذیرد، ادامه داد: مدیران و دولتمردان بحث کار و تلاش در این امر مهم را بر عهده دارند و ارائه برنامه، مشاوره و پیشنهاد هم در حوزه تخصص اساتید دانشگاه قرار دارد و انتظار می‌رود با همدلی و همکاری این دانشمندان، مملکت را از گرداب مشکلات موجود به ساحل منزل مقصود برسامانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار