مديرعامل شرکت نمايشگاه‌های بين‌المللی خوزستان گفت: دوازدهمين نمايشگاه خانه ايرانی، مبلمان و دکوراسيون منزل از امروز، نهم ارديبهشت ماه در اهواز آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۷۳۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 29 April 2019

رحيم جليلی اظهار کرد: با توجه به منويات رهبر معظم و اجرايی کردن شعار سال، "رونق توليد" از جمله مهمترين وظايفی است که بر عهده سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف قرار دارد. نمايشگاه بين‌المللی خوزستان در راستای عمل به اين وظيفه مهم، برگزاری نمايشگاه خانه ايرانی را در دستور کار قرار داده است تا از اين طريق به بخشی از اهداف خود در حوزه تحقق سياست‌های حمايت از رونق توليد جامه عمل بپوشاند.

جلیلی، رقابت سالم و سازنده و به نمايش گذاشتن جديدترين فن‌آوری‌ها و دستاوردها توسط صاحبان اين صنعت را از جمله اهداف اين نمايشگاه برشمرد و افزود: مهمترين ويژگی نمايشگاه خانه ايرانی ارائه محصولات کاملاً ايرانی و ملی است و تلاش ما اين است که بتوانيم با برپايی نمايشگاه‌ها فرهنگ حمايت از توليدکنندگان و رونق توليد را نهادينه کنيم.

وی اظهار اميدواری کرد تا با برگزاری اين نمايشگاه علاوه بر دستيابی به اهداف تخصصی و تبادل اطلاعات و تجربيات لازم و ورود تخصص‌های روز به استان خوزستان، بازديدکنندگان بتوانند در فضايی متنوع علاوه بر آشنايی با مدل‌ها و فناوری‌های جديد نسبت به تطابق سليقه‌ها و رفع نيازهای خود در اين مورد بطور مستقيم با توليد کنندگان مهم اين صنعت وارد مذاکره و گفتگو شده و با ارائه پيشنهادات خود بتوانند نسبت به پيشرفت و پيشبرد اين صنعت مهم و اعمال سليقه‌های خود در توليدات آتی نقش موثری را ايفا کنند.

جلیلی عنوان کرد: دوازدهمين نمايشگاه خانه ايرانی، مبلمان و دکوراسيون منزل با مشارکت 115 واحد از استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، البرز، همدان، آذربايجان شرقی ، گيلان، مازندران، خراسان رضوی و همدان به مدت 6 روز از ساعت 17 الی 23 در معرض ديد علاقمندان، متخصصين و بازديدکنندگان اين صنعت قرار خواهد گرفت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نمایشگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار