کد خبر: ۷۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 09 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایلنا:با ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای اولین بار هفته خبرنگار با حضور اهالی مطبوعات استان در گلزار شهدای شهر شیراز در حالی برگزار شد که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک حرکت نمادین عکاس خبری این مراسم شد.

خبرنگاران استان فارس در این مراسم ضمن تجدید ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های شهدا، خصوصا شهدای رسانه، لزوم حفظ قداست خون شهدا را یادآور شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار، بیان کرد: خبرنگاران همیشه تلاش خود را برای داشتن عملکردی صادقانه و نگاهی واقعگرایانه انجام داده‌اند.

بهزاد مریدی تصریح کرد: خبرنگاران خصوصا خبرنگاران استان فارس همواره کوشش کرده‌اند تا به بهترین شکل ممکن مسائل و مشکلات جامعه را منعکس به مسئولان معرفی کنند.

مریدی با بیان اینکه از امسال روز خبرنگار در فارس به هفته گرامی‌داشت خبرنگار توسعه داده شده است، گفت: امیدواریم در این هفته، ضمن تلاش برای ارزیابی فعالیت‌های خبرنگاران و حرکت در مسیر ارتقا توانمندی‌های حرفه‌ای فعالان این عرصه، لااقل بخشی از مسائل و مصائب فعالان این عرصه را جویا شده و در جهت رفع آن بکوشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس نیز بیان کرد: خبرنگاران همیشه تلاش کرده‌اند که هم پاسخ مناسبی به عملیات‌های روانی دشمن بدهند و هم به امنیت پایدار مردمی کمک کنند.

سردارسرتیپ پاسدار، خداداد ابراهیمی با تصریح اینکه خبرنگار مسئول اطلاع‌رسانی نقاط ضعف و قوت جامعه به مدیران است، گفت: خبرنگاران، مهمترین افراد تاثیرگذار بر تصمیم‌سازان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار