گل گهر سیرجان با پیروزی از لیگ دسته یک جدا شد
بازیکنان تیم گل گهرسیرجان در هفته سی ام و پایانی رقابت های لیگ دسته یک، تیم گل ریحان البرز را مغلوب کرده و با پیروزی، جشن صعود خود به لیگ برتر را برگزار کردند.
کد خبر: ۷۴۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱ 01 May 2019

بازیکنان این تیم که در هفته بیست و نهم صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بودند، در آخرین هفته این رقابت ها نیز با تمام قوا به میدان رفته و تیم گل ریحان البرز یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.
تنها گل این دیدار را «عباس پورخسروانی» در دقیقه 45 درون دروازه میزبان جای داد و پیروزی تیم خود در این دیدار را رقم زد.
گل گهرسیرجان با کسب هر سه امتیاز این دیدار 58 امتیازی شده و راهی رقابت های لیگ برتر شد. تیم گل ریحان البرز نیز با 48 امتیاز اندوخته خود در رده سوم باقی ماند.
بلافاصله پس از این دیدار، مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمانی به تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار و جام قهرمانی به کادر فنی و بازیکنان این تیم اهدا شد.
مسئولان سازمان لیگ شنبه گذشته و به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم اختتامیه لیگ دسته یک، از ورزشگاه شهدای کرج بازدید و در جریان آماده سازی این ورزشگاه برای برگزاری جشن قهرمانی قرار گرفتند.
همچنین بازیکنان مس کرمان در یکی ازدیدارهای مهم هفته پایانی این مسابقات تیم متمول بادران تهران را د ردیداری پرگل با نتیجه 4 بر 2 شکست دادند و با کسب جایگاه پنجمی به کار خود دراین مسابقات پایان دادند.
در سایر دیدارهای هفته پایانی این نتایج به دست آمد:
مس کرمان 4 – بادران تهران 2
آلومینیوم اراک 3- سرخپوشان پاکدشت یک
قشقایی شیراز 4 – شهرداری تبریز یک
شهرداری ماهشهر 2 – فجر سپاسی یک
نود ارومیه یک – ملوان 2
این در حالی است که دیدار تیم های خونه به خونه و کارون اروند خرمشهر به دلیل نامعلوم لغو شد.
یادآور می شود؛ تیم های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر که با کسب 58 و 54 امتیاز عناوین اول و دوم رقابت های لیگ دسته یک را به خود اختصاص دادند به لیگ برتر راه یافته و از فصل آینده در رقابت های این لیگ شرکت خواهند کرد.
همچنین تیم شهرداری ماهشهرنیز که با 22 امتیازدرقعر جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد از این لیگ به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار