کد خبر: ۷۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 09 August 2015
انزلی - ایرنا - فرماندار انزلی در آیین بزرگداشت روز خبرنگار گفت : باید از ظرفیت رسانه ها برای کسب اطلاع از مسائل و مشکلات و تلاش برای بهبود و اصلاح امور استفاده کنیم .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالصمد صفرن‍ژاد با بیان این که خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند اظهار کرد : چالشهایی همچون وضعیت نامساعد تالاب انزلی ، تصرف و تعدی به منابع طبیعی نظیر ساحل و تالاب و نابسامانی های موجود در بخشهای مختلف به مدد قلم خبرنگاران انعکاس می یابد.
وی خطاب به خبرنگاران خاطرنشان کرد : من و همه مسوولان برای حل مشکلات و رساندن انزلی به جایگاه واقعی اش به کمک تک تک شما با هر اندیشه ای نیاز داریم .
وی متذکر شد : مردم از طریق فعالیت رسانه ها با عملکرد مسوولان و این که تا چه اندازه حرف و عمل آنها با هم تطابق دارد آگاه می شوند.
صفرن‍ژاد ، از تلاشهای خبرنگاران در انعکاس سفر رییس جمهور و وزیران معین ایشان ، مباحث مطروحه در نماز جمعه ، اقدامات خوب صورت گرفته ، وضعیت دریا، تالاب ،مشکلات بیکاری شهرستان به شکل مناسب و صادقانه قدردانی کرد.
وی با تاکید بر لزوم اجتناب از جنجال آفرینی و بزرگنمایی مشکلات افزود : مسایل جامعه باید منصفانه و صحیح مطرح شوند نه به شکل تسویه حسابهای شخصی و تمایلات سیاسی و گروهی در بیایند.
فرماندار انزلی در خاتمه اثرگذاری مثبت بر جامعه و زندگی مردم را معیار کار اصولی رسانه عنوان و خاطرنشان کرد : خبرنگاران نباید اسیر روزمرگی شوند.
*خدمت به مردم هدف غایی کار خبرنگار
امام جمعه انزلی نیز در ادامه این جلسه گفت : کار رسانه به مثابه یک شمشیر دو لبه است هم می تواند اصلاح کند و هم افساد پس باید با توجه و دقت نظر عمل شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین اظهار کرد : دست اندرکاران رسانه باید ارزش و جایگاه خود را بشناسند و به آن معتقد باشند.
وی خاطرنشان کرد : کسی که کار اطلاع رسانی و ابلاغ را دارد باید دارای شخصیتی والا ، استقلال رای و اعتماد به نفس باشد که دستخوش هوا و هوس ، مطامع و منافع دیگران نشود .
وی متذکر شد : عده ای به دنبال منافع گروهی و جناحی هستند و سعی می کنند از همه ابزار استفاده کنند و دید آنها به اصحاب رسانه ابزاری است و بعد از بهره بردن ارزشی برای آنها قائل نیستند.
امام جمعه انزلی تصریح کرد : در وهله اول رسانه ها و فعالان این عرصه باید به حقیقت خود باور داشته باشند چرا که کسی که برای خود ارزشی قائل نیست به هر پستی دست می زند.
وی تاکید کرد : حقیقتا همه ما ، هم مسوولان و هم خبرنگاران باید خدمتگزار مردم باشیم .
حجت الاسلام شمس الدین متذکر شد : عموم مردم جامعه چشمشان به مسوولان و قلم اصحاب رسانه است.
در خاتمه خبرنگاران مسائل و مشکلات خود را با فرماندار در میان گذاشته و خواستار همکاری بیشتر روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی از برنامه ها شدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار