مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت : تربیت نیرو برای پیاده کردن بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهم‌ترین پیش ‌نیازهای اجرا و تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۷۴۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 02 May 2019

تربیت نیرو مهم‌ترین پیش ‌نیاز اجرا و تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی حجت الاسلام محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی ، سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت : متفکر شهید مطهری در بحث ایمان، عقیده ، جهاد و آموزه های دینی دارای ایدئولوژی قوی ای بود و شایسته است که جوانان ما کتابهای این اسوه علم، اخلاق و مجاهدت را بیشتر مورد مطالعه قرار دهند.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اهمیت تربیت افراد متخصص برای گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب افزود : واقعیت این است که تربیت نیرو برای پیاده کردن بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهم‌ترین پیش ‌نیازهای اجرا و تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در ادامه سخنان خود به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی اشاره و گفت :
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسيج ۲۰ عنوان برنامه در خوی برگزار می شود.
وی افزود : برنامه های این هفته با هدف بصیرت افزایی و رشد آگاهی و معنویت مخاطبان انجام می شود و نیاز هست که سخنرانان و کارشناسان مجرب با استفاده از این فرصت فرهنگ شهيد مطهری را در جامعه تبیین نمایند.

حجت الاسلام رستمی، برگزاری مراسم گرامیداشت استاد شهید مطهری، تجلیل از مربیان، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری ، صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم ، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقات ورزشی و فرهنگی ، محافل انس با قرآن ، اردوهای فرهنگی و .......را از جمله برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه خوی عنوان کرد.

رستمی در پایان سخنان خود با این عنوان که شعار سال مقام معظم رهبری هدفمند و راهگشاست و باید تنها به سربرگ نامه های اداری بسنده نشود خاطر نشان کرد : رهبر انقلاب اسلامی با علم الهی و تدبير منحصر به فرد با مزین کردن سالها به شعارهای عملی گامی در پیشرفت اقتصاد کشور بر می دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار