رئیس پلیس راه ایلام ؛
رئیس پلیس راه ایلام از کاهش ۷۱ درصدی تصادفات در ایلام طی ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۴۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 05 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: برای کاهش تصادفات در استان، استراحتگاه‌های بین راهی به ویژه در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرها به منظور جلوگیری از خروج از جاده و واژگونی وسایل نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجاد شده است.

وی افزود: استفاده حداکثری از دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار به منظور مهار سرعت وسایل نقلیه نیز طی ماه گذشته بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس و همکاری خوب مردم و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان طی ماه گذشته تصادفات در استان ۷۱ درصد کاهش داشته است.

همتی زاده عنوان کرد: آشکارسازی نقاط پرتصادف در محورهای مواصلاتی استان با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با نصب تابلو و علائم هشداردهنده از دیگر عوامل کاهش تصادفات در استان بوده است.

وی با اشاره به اولویت پلیس راه استان در طی سال جاری، اظهار داشت: کاهش تصادفات فوتی و جرحی، ارتقای فرهنگ ترافیکی، توسعه و بهبود خدمات ترافیکی، ارتقا و توسعه سیستم‌های هوشمند کنترل تخلفات رانندگی، پیگیری نواقصات و مشکلات جاده‌ای به منظور ارتقا ایمنی مسیرها، اجرای طرح‌های انضباط بخشی موتورسیکلت سواران و کنترل مکانیزه راههای استان با استفاده از نصب دوربین‌های کنترل سرعت از مهمترین اولویت‌های پلیس راه استان در سال جاری است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار