معاون استاندار ایلام :
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات ایلام قابل قبول است.
کد خبر: ۷۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 09 August 2015

به گزارش تابناک  ایلام، حسین کلانتری صبح امروز در دیدار با سرپرست و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اظهار داشت: امروز تبیین ارزش‌های نهضت شکوهمند انقلاب و نظام اسلامی نقش مهمی در حفظ روحیه انقلابی مردم و خنثی شدن توطئه بدخواهان دارد و بر این اساس باید همواره در جامعه ساری و جاری باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ترویج و تبلیغ مفاهیم و ارزشهای ناب انقلاب شکوهمند اسلامی برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان از ضروریات است.

وی ادامه داد: در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مسئول برگزاری مناسبت‌های ملی نظام همواره در جهت انجام رسالت خود که اجرای باشکوه مراسم و آیین‌های گرامیداشت وقایع نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی بوده نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کرده است.

وی اظهار داشت: این نهاد از جایگاه ارزشمندی در جامعه برخوردار بوده و همواره با فراخوان عمومی برای شرکت در مناسبت‌ها بسترساز حضور گسترده و پررنگ اقشار مختلف مردم شده است.

کلانتری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد مورد اعتماد مردم است افزود: این شورا در طول سال‌های گذشته با ایجاد ارتباط دوسویه با دیگر نهادها همواره سعی در برگزاری مطلوب و شایسته مناسبت‌ها با حضور حداکثری مردم داشته و باید گفت که این نهاد عملکرد قابل قبولی داشته است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه این نهاد رابط بین اقشار مختلف مردم با نظام است گفت: این شورا در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در برگزاری مراسم و آیین‌های با صداقت و ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزشهای آن تلاش کرده است.

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست‌های استکبار جهانی و بیگانگان و بدخواهان انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی و تثبیت و تعمیق آن در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان برگزاری مراسم و بزرگداشت وقایع انقلاب بوده که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان متولی امر همواره سعی در انجام رسالت خود به بهترین نحو ممکن داشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 12 مردادماه سال 1359 به فرمان حضرت امام تشکیل شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار