طی ۱۵ روز گذشته ۱۰۰ اثر به جشنواره داستان کوتاه «نارنج» در شهرستان جهرم فارس ارسال شده است.
کد خبر: ۷۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 10 August 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:مدیر اجرایی دوسالانه داستان کوتاه نارنج با بیان این مطلب، گفت: با گذشت ۱۵ روز از انتشار فراخوان پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج، ۱۰۰ داستان از سوی  ۶۵ نویسنده به دبیرخانه این دوسالانه ارسال شده است.

محمد بادپر بیان کرد: اسامی داستان‌هایی که تا کنون به دست ما رسیده در پایگاه فرهنگی نارنج به نشانی www.naranj.org منتشر شده است و این روند تا پایان مهلت ارسال آثار ادامه خواهد داشت.

حضور نویسندگانی از کشورهای کانادا و امارات متحده عربی

وی یادآور شد: ارسال این تعداد داستان از سوی نویسندگان فارسی‌زبان نشان‌دهنده استقبال خوب نویسندگان از این دوسالانه است و  علاوه بر سایر استان‌های کشور تاکنون از کشورهای کانادا و امارات متحده عربی نیز داستان‌هایی به این دبیرخانه ارسال شده است.

بادپر همچنین از شرکت‌کنندگان درخواست کرد ارسال داستان‌های خود را به روز‌های آخر موکول نکنند و حتما به شرایط ارسال داستان که در فراخوان این دوسالانه ذکر شده است توجه کنند و طبق آن، فایل داستان‌ها و مشخصات خود را جداگانه برای این دوسالانه ارسال کنند.

مدیر اجرایی این دوسالانه، بیان کرد: علاقه‌مندان فارسی‌زبان سرتاسر دنیا تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۴، می‌توانند دو داستان کوتاه خود را، بدون محدودیت در موضوع، از طریق naranjnews@gmail.com و یا از قسمت ارسال اثر پایگاه فرهنگی نارنج به آدرس www.naranj.org ارسال کنند.

پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج به وسیله «انجمن اهل قلم» شهرستان جهرم و با همکاری «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس»، «شهرداری جهرم»، «معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم»، «شورای اسلامی شهر جهرم»، «نهاد کتابخانه‌های عمومی فارس»، «دوهفته‌نامه بعد پنجم طنز» و «کارگاه داستان باران» برگزار می‌شود.

شب داستان فارس در جهرم برگزار می‌شود

بادپر با بیان اینکه دومین شب داستان فارس در جهرم برگزار می‌شود، افزود: به دلیل استقبالی که از نخستین شب داستان که در خردادماه برگزار شد، دومین شب داستان را نیز پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ماه در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه این بار به وسیله اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم و با همراهی مرکز جهرم‌شناسی، معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش جهرم، دوهفته نامه بعد پنجم طنز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم و انجمن اهل قلم برگزار خواهد شد.

بادپرگفت: این برنامه نیز ترکیبی از داستان‌خوانی و موسیقی است و سعی شده اجرای آن با اولین شب داستان متفاوت باشد.

وی در پایان از همه علاقمندان  داستان و موسیقی دعوت کرد تا پنج شنبه ساعت ۲۰ با حضور در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم به تماشای این برنامه بنشینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار