شهردار شهر جدید هشتگرد تغییر کرد
شهر جدید هشتگرد دومین شهر بزرگ استان البرز بعد از کلانشهر کرج و بزرگترین شهر جدید کشور
کد خبر: ۷۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 10 August 2015

آیین معارفه شهردار جدید شهر جدید هشتگرد با حضور مدیر کل و معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز، فرماندار ساوجبلاغ، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ، فرمانده پلیس راهور شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران ساوجبلاغ و خانواده معزز شهدا و جانبازان برگزار شد.
محمود پایکاری رئیس شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه از مسئولین استانی و شهرستانی جهت حضور گرمشان تشکر کرد و با ذکر تلاش های صورت گرفته سالهای تصدی عظیم زاده به عنوان شخص اول شهرداری به روند رو به رشد آبادانی و توسعه این شهر نوپا در سال های اخیر اشاره کرد
.

وی ضمن معرفی شهر جدید هشتگرد بیان کرد: نزدیک به بیست سال از سن شهرمان می گذرد و این شهر نیازمند همت مضاعف مسئولین جهت رفع مشکلاتش می باشد. شهر جدید هشتگرد دومین شهر بزرگ استان البرز بعد از کلانشهر کرج و بزرگترین شهر جدید کشور می باشد. نزدیکی به پایتخت، نزدیک به چند کلانشهر، وجود 4 روستای زیبا در اطراف که مانند نگینی شهر را دربر گرفته اند، آب و هوای عالی، دسترسی به شریان های اصلی حمل و نقل بین شهری و ... از جمله مزیت های سکونت در این شهر می باشد.

پایکاری ادامه داد: پیگیری جهت ادامه روند ساخت بیمارستان، افتتاح مجموعه استخر سرپوشیده شهرداری، افتتاح کتابخانه، ساخت و پیگیری 5 پارک محله ای، شروع به ساخت 3 سوله ورزشی، تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر، پیگیری استقرار ادارات دولتی در شهر ازجمله دادگستری، اداره ورزش و جوانان و اداره پلیس راهور، پیگیری راه اندازی تصفیه خانه شهر، افتتاح چندین مدرسه، تکمیل پروژه گاز رسانی، تکمیل و افتتاح پروژه قطار شهری و ... از جمله اقداماتی است که توسط شورای اسلامی در سال های اخیر پیگیری شده است و امیدواریم با همیاری و کمک نمایندگان دولت تدبیر و امید در استان و شهرستان موانع پیش روی شهر از جمله حق آب بها از سد طالقان، آماده سازی زیرساخت های مسکن مهر، استقرار ادارات و نهادهای دیگر در شهر و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری تحقق پیدا کند.

وی در مورد انتخاب بزرگ زاده به عنوان شهردار گفت: ایشان فردی متین، با صلابت، پاک، دارای تخصص و سلامت شخصیت می باشند که در خانواده ای متدین و اخلاقی رشد یافته، دارای فوق لیسانس معماری و شهرسازی و اقتصاد شهری می باشند که فعالیت های بسیار خوبی را در کارنامه کاری خود دارند از جمله ریاست نظام مهندسی شهرستان ساوجبلاغ، نظارت بر پروژه تونل نواب تهران و سکانداری شهرداری گلسار و امیدواریم در دوره فعالیت ایشان شاهد افزایش توسعه و پیشرفت شهرمان با سرعت بالاتری بوده و بتوانیم با وحدت و همدلی شورا و شهرداری پتانسیل نهفته شهر را به فعلیت درآوریم و به مردم خدمت کنیم.

در ادامه ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ در سخنانی ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: نقش شوراها و اعتمادی که مردم به آنها کرده اند بسیار مهم و وظایف و مسئولیت هایی را که بر دوش آنها گذاشته بسیار سنگین است. وی اضافه کرد وحدت و تعامل بین شورا و شهرداری تضمین کننده خدمت رسانی صادقانه به مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: ابتدا باید شهرسازی انجام شود تا شهرنشینی صورت گیرد اما با وجود مسکن مهر در این شهر زیرساخت های لازم لحاظ نشده است لذا باتوجه به سکونت شهروندان در این پروژه، شهر جدید هشتگرد نیازمند تلاش و همکاری صادقانه تمامی مسئولین استان و شهرستان می باشد.

فرماندار ساوجبلاغ، بزرگ زاده را فردی آشنا به مسائل شهرداری و دارای سابقه پاک و درخشان دانست و اظهار امیدواری کرد تعاملات فی مابین شهرداری با دیگر نهادهای شهرستان و استان ادامه داشته باشد.

محمد حسین شیخیانی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز دیگر سخنران مراسم بیان داشت: خدمت صادقانه از مهمترین وظایف دستگاه های خدمت رسان است و این شهر به تلاش مضاعف مدیران منطقه ای و همچنین استقرار تمامی دستگاه های خدمت رسان نیازمند است. شهرداری به عنوان مدیر شهر عهده دار امور اجرایی می باشد و شورای اسلامی نیز به عنوان پارلمان شهر، وظیفه نظارت بر کار شهرداری را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: توسعه خدمات توسط دستگاه های اجرایی حس رضایتمندی و اعتماد را در شهروندان ارتقا می بخشد و بنده برای شهردار این شهر آرزوی موفقیت دارم. در ادامه حکم استاندار محترم البرز برای انتصاب سید مسعود بزرگ زاده به عنوان شهردار شهر جدید هشتگرد توسط ایشان قرائت شد و توسط پدر شهید پشنگ پور به شهردار جدید تقدیم شد. همچنین لوح تقدیر از تلاش های کامران عظیم زاده و محمد آقایی میبدی توسط پدر شهیدان پیرمرادی، ابراهیمی و پالیزبان تقدیم ایشان شد.

سید مسعود بزرگ زاده شهردار شهر جدید هشتگرد در پایان مراسم ضمن تشکر از تمامی حضار به تلاش های صورت گرفته در شهر توسط شهرداران پیشین اشاره کرد و ادامه داد: از اعضای شورای اسلامی جهت اینکه به بنده اعتماد کردند و من را به عنوان خدمت گزار مردم انتخاب کردند تشکر میکنم و امیدوارم بتوانم با استفاده از تجربیات چندین ساله خویش، باهمکاری پرسنل و حمایت شورای اسلامی جهت توسعه و آبادانی این شهر گام بردارم و خدمت گزاری در شأن مردم خوب و فهیم این شهر باشم و نیازهای آنان را برطرف سازم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار