رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان:
تابناک: رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: اکنون وقت آن رسیده است که رشته بیس‌بال را در استان اصفهان گسترش دهیم.
کد خبر: ۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲ 24 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، وحید باطنی اظهار کرد: چهار سال است که رشته بیس‌بال در استان اصفهان با حمایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، انجمن بیس‌بال و سافت‌بال، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت انجمن‌های ورزشی احیای شده و اکنون وقت آن رسیده است که رشته بیس‌بال را در این استان گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: برای توسعه و گسترش این رشته می‌خواهیم در سال 94 لیگ داخلی استان اصفهان را برگزار کنیم که برنامه آن را تدوین کرده و به انجمن داده‌ایم که علیرضا ادیب رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال از این موضوع استقبال کرده است و حتی قرارداد این لیگ را با دو شرکت منعقد کردیم.

رئیس کمیته بیس‌بال استان اصفهان پیرامون جذب جوانان به این رشته گفت: با نصب بنر، فراخوانی برای این رشته انجام دادیم که نزدیک به 80 نفر استقبال کرده‌اند و امیدوارم رسانه‌ها همچون گذشته ما را یاری کنند چرا که اگر رسانه‌ها به این رشته توجه کنند به طور حتم اسپانسرها برای حمایت پا پیش می‌گذارند.

باطنی در پایان اضافه کرد: تمام توان خود را برای برگزاری لیگ داخلی گذاشتیم و اکنون وقت آن را نداریم در رده‌های پایه فعالیت کنیم و این موضوع به سه سال آینده موکول خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار