با حکم استاندار اصفهان
تابناک: طی حکمی از سوی زرگرپور استاندار استان اصفهان، حمیدرضا مومنیان به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی و از خدمات ابوالفضل صدرائیه تقدیر شد.
کد خبر: ۷۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 12 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان در جلسه معارفه حمیدرضا مومنیان در فرمانداری کاشان گفت: شهدا با نثار جان و اهداء خون خود و با ایثار و از جان گذشتگی انقلاب را بیمه کردند و قطعاً امنیت امروز کشور و میهن اسلامی مرهون فداکاری آنان است.

حمیدرضا وطنخواه افزود: استقبال بی نظیر مردم از شهدای غواص در کشور نشان داد که مردم همچنان به نظام خود علاقمند هستند و هرچند در بعضی مواقع تحت شرایطی سختی قرار گرفته‌اند، ولی سختی‌ها و مشکلات باعث نشده است که عشق مردم به نظام کم شود.

وی شهرستان کاشان را در بین دیگر شهرستان‌ها ویژه دانست و گفت: کارنامه پر افتخار شهرستان کاشان در دفاع مقدس و تقدیم 32 سردار شهید، 1700 شهید و بیش از 3900 جانباز و آزاده و همچنین تمدن چندین هزار ساله نشان از اهمیت و ویژگی این شهرستان دارد و این گونه است که باید انسان‌های بزرگ در جایگاه فرمانداری کاشان قرار گیرند.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر صدرائیه گفت: فرماندار در طول بیش از یک سال مسئولیت تلاش بسیار کردند و زحمت کشیدند و امروز بنابه دلایلی سنگر خدمت را تحویل خدمتگزاری دیگر می‌دهند.

وطنخواه، دکتر مومنیان را یک شخصت دانشگاهی معرفی و ابراز امیدواری کردند در طول تصدی مسئولیت منشأ خدمات ارزنده برای شهرستان باشند.

صدرائیه فرماندار سابق شهرستان نیز در این جلسه گفت: در طول مسئولیت تلاش کردم تا شهرستان را در جایگاه واقعی خود در استان تثبیت کنم تا از این طریق بتوانیم بحث‌های توسعه ای کاشان را پیگیری کنیم.

وی افزود: البته باید گفت حمایت‌های شخص استاندار باعث شد پیگیری اقدامات در حوزه شهرستان تسهیل و تسریع شود و قطعاً وجود ایشان در استان یک فرصت برای مردم کاشان است و تلاش کردیم از تمامی راه‌ها و پیگیری‌هایی که داشتیم بحث‌های توسعه ای شهرستان را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

وی توجه به مباحث فنی و کارشناسی و رعایت چارچوب‌ها را از دیگر رویکردهای خود در دوران تصدی مسئولیت در فرمانداری کاشان نام برد و گفت: سعی کردم با دادن اختیار به مدیران در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه شرایط را برای پیگیری امور فراهم کرده و در کنار آن مسئولیت‌ها را درخواست کنیم.

صدرائیه از پیگیری اقدامات انجام شده در دوران مسئولیت گفت: کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی، پیگیری و فراهم نمودن شرایط کلنگ زنی قطار سریع السیر قم – کاشان، توجه به مباحث سرمایه گذاری، پیگیری مباحث کارگری، فعال نمودن پروژه کنارگذر کاشان با همکاری شورای اسلامی شهر کاشان و شهرداری ، توجه به توسعه روستایی را بخشی از اقدامات انجام شده است.

فرماندار کاشان نیز در این جلسه با تشریح اوضاع سیاسی کشور در حوزه داخلی و خارجی گفت: توافق نامه برجام نقطه عطفی در تاریخ مدنیت نوین ایران اسلامی است و کاشان بیش از همه به این موضوع به واسطه تمدن تاریخی خود افتخار کرده و بر خود می‌بالد چرا که صاحب یکی از وجوه تمدن جهانی سیلک است و امیدواریم ظرفیتی که کشور به واسطه تیم مذاکره کننده در حوزه خارجی در برجام از خود نشان داد به حوزه داخلی اعم از فرهنگی و سیاسی نیز تسری پیدا کند و باعث شود به نتایجی که از خرد جمعی حاصل می‌شود پایبند باشیم.

حمیدرضا مومنیان افزود: آنچه که در طول دوران مسئولیت مورد نظر و توجه من بوده و خواهد بود آن است که اخلاق و کرامت، محور همه کارها و فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم که باید اخلاق حرفه‌ای، صداقت و پاکی هم در سطح مدیریت داخلی فرمانداری و هم در سطح مدیریت کلان شهر و شهرستان مورد توجه قرار گیرد و امیدوارم با همدلی که در سطح مدیریت شهری وجود دارد بتوانیم کارها را با قوت بیشتر ادامه بدهیم.

فرماندار کاشان تأکید کرد: تلاش بر این بوده است که جایگاه فرمانداری ویژه کاشان محفوظ بماند و اکنون که در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم و دو انتخابات مهم پیش رو داریم امیدوارم بتوانیم فضا را به گونه‌ای فراهم کنیم که با آبرومندی، سربلندی، صداقت و امانتداری و به دور از جانبداری این مسئولیت‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی ضمن تشکر از کارکنان و همکاران فرمانداری ابراز امیدواری کرد همچنان از همراهی و تلاش آنها در دوره جدید مسئولیت برخوردار بوده و با دلگرمی و ایجاد مودّت بیش از پیش کارها به انجام برسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار