کد خبر: ۷۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 12 August 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: شهر جدید هشتگرد از کمبود امکانات آموزشی رنج می‌برد.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ با بیان اینکه سرانه‌های آموزشی شهر جدید هشتگرد نسبت به میزان جمعیت دانش‌آموزی تناسب ندارد، افزود: در سال تحصیلی گذشته با مشکلات بسیار زیادی برای ثبت نام دانش‌آموزان مواجه بودیم و با مشکلات فراوان این سال تحصیلی به پایان رسید.

وی بر توسعه فضاهای آموزشی و کلاس‌های درس در شهرجدید هشتگرد تأکید کرد و گفت: دولت به تنهایی هرگز نمی‌تواند پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان در تأمین فضاهای آموزشی باشد.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه حضور خیران در ساخت مدارس در شهر جدید هشتگرد بسیار لازم و ضروری است بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید باید راهکارهای ویژه‌ای را برای کمبود کلاس‌های درس در این منطقه داشته باشیم.

پالیزگیر تأکید کرد: برای رفع فضاهای آموزشی امسال با کمک چند خیر دو مدرسه 12 کلاسه و 24 کلاسه را در شهر جدید هشتگرد ایجاد کردیم که با تمهیدات اندیشیده شده این دو مدرسه پیش از مهر ماه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از ساخت دو مدرسه توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: ساخت مدرسه‌ها در شهر جدید هشتگرد باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به افق جمعیتی آینده در شهر جدید هشتگرد ادامه داد: با توجه به اینکه شهر جدید هشتگرد مورد توجه مردم قرار گرفته و مسکن مهر نیز در آن ایجاد شده است لذا نیاز به ساخت 50 مدرسه دیگر در این منطقه داریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار