کد خبر: ۷۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 12 August 2015

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد گفت: ساماندهی روستاهای اطراف شهر جدید هشتگرد در دستور کار قرار گیرد.

محمود پایکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدماتی در شهر جدید هشتگرد یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌هایی است که مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه توسعه خدمات‌دهی به روستاها و روستاییان باید به صورت ویژه انجام شود، افزود: روستاییان نیز باید از تمام خدمات از جمله آموزشی، درمانی و بهداشتی،‌ رفاهی و عمرانی بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در شهر جدید هشتگرد انجام شود، ساماندهی روستاهای اطراف شهر جدید هشتگرد است که در دستور کار قرار گرفته است.

پایکاری خاطرنشان کرد: در این راستا با ساماندهی روستاها می‌توانیم علاوه بر توسعه خدمات‌رسانی به آنان، نقاط ضعف و مشکلات روستاها را به درستی شناسایی کرده و مسیر خدمات رسانی به روستاها را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی گفت: مردم این شهر جوان نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولان دارند زیرا امکانات فعلی این شهر جوابگوی مردم نیست.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد ایجاد و راه‌اندازی مسکن مهر در این شهر هر چند خوب است اما می‌طلبد تا خدمات رفاهی و عمرانی متناسب با جمعیت آن نیز انجام شود چرا که در غیر این صورت در آینده با بحران و مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

پایکاری با بیان اینکه با واگذاری واحدهای مسکن مهر و راه‌اندازی مترو جمعیت شهر جدید هشتگرد به چهار برابر افزایش می‌یابد،‌ تأکید کرد: در این راستا لازم است تا مسیر خدمات رسانی به شهر جدید هشتگرد شتاب بیشتری را به خود بگیرد.

وی گفت: ساماندهی و زیبا سازی 4 روستای اطراف شهر جدید هشتگرد، توجه به مسائل فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای زندگی شهروندان، تکمیل طرح‌های عمران شهری از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار