رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: نسخه نجات صنعت کشور، دخالت تشکل‌های صنعتی و خانه های صنعت و معدن در تصمیم گیری ها و مسائل حوزه صنعت است.
کد خبر: ۷۵۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 01 July 2019
به گزارش تابناک، عبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه واحدهای تولیدی توانمند استان در حدود 8500 واحد هستند که باید بهتر از امروز عمل کنند، اظهار کرد: وظیفه واحدهای تولیدی پویا کردن اشتغال و اقتصاد است و دولت باید به ‌آ‌نها کمک کند و از سوی دیگر بانک مرکزی باید مقابل سیل خروشان نقدینگی بایستد. 
 
وی اظهار کرد: متاسفانه امروز در زمینه مسائل ارزی، خودرو و سکه دلالان و کسانی که پول سرگردان در دست دارند اقدامات بسیاری به ضرر مردم انجام می‌دهند و دولت هر روز بانی ضعیف شدن پول ملی کشور می‌شود؛ اینها مسائلی است که باید به آن توجه کرد تا تولیدکنندگان بتوانند علاوه بر صادرات، مواد اولیه مورد نیاز خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی وارد کشور کنند.
 
سهل آبادی با تاکید بر اینکه نسخه نجات صنعت کشور، دخالت تشکل‌های صنعتی و خانه های صنعت و معدن در تصمیم گیری ها و مسائل حوزه صنعت است، اظهار کرد: شرایط نباید به گونه ای باشد که  امور مربوط به بخش تولید مصوب شود و سپس به اطلاع تشکل‌ها برسانند. 
 
وی با بیان اینکه امروز در بخش اصناف با داشتن سه میلیون واحد صنفی مشکلاتمان به مراتب کمتر از بخش صنعت با 90 هزار واحد است، گفت: دلیل این موضوع دخالت خود واحدها، تشکل‌ها و اتحادیه هایشان است. آنها در تصویب امور برخورد مستقیم دارند و معتقدم بسیاری از مسائل مربوط به حوزه صنعت باید به بخش خصوصی واگذار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :