رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ارومیه گفت: ۴۹ مورد اخطاریه ایمنی برای تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها، مساجد و هیات‌های مذهبی ارومیه صادر شده است.
کد خبر: ۷۵۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 05 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ابراهیم شادقوشچی  با اشاره به اقدامات پیشگیرانه انجام شده اظهار کرد: طی بازدیدی که از مراکز اقامتی، تفریحی و مذهبی ارومیه انجام شده ۴۹ مورد اخطاریه ایمنی برای تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها، مساجد و هیات‌های مذهبی صادر شده است.

وی با بیان اینکه پیشگیری و رعایت موازین ایمنی دو اصل مهم و اساسی برای جلوگیری از وقوع حوادث است، افزود: در صورت رعایت این اصول تا حدودی از تعداد آمار حوادث کاسته شده و ایمنی افزایش پیدا می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال ۲۸۰ گواهی ایمنی در ارومیه صادر شده است، ادامه داد: از این تعداد ۱۷۰  مورد صدور پروانه در مرحله بررسی نقشه و ارسال جوابیه قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه از بین گواهی ایمنی صادر شده، ۱۷ مورد گواهی عدم خلافی بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین از این تعداد ۹۳ مورد پایان کار و هشت مورد نیز بازدید مشاوره ایمنی به منظور ایمنی اماکن و پبشگیری از حوادث بوده است.

شادقوشچی با بیان اینکه یکی از اقدامات برای جلوگیری از بروز حوادث پیشگیری و ارتقا ایمنی است، عنوان کرد: برای این منظور بازدید از ساختمان‌های تجاری شهر، بازدید هفتگی از ساختمان‌های مرتفع، صدور جوابیه استعلام‌ شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه و اخطار به اماکن پرخطر در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: بازدیدهای ایمنی پس از حریق در ارتباط با اتصال انشعابات و تائیدیه رفع خطر، بازدید از مساجد و امامزادگان، جایگاه‌های عرضه سوخت، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مهدهای کودک و مدارس از جمله دیگر اقداماتی بوده که برای پیشگیری و ارتقا ایمنی اماکن انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار