عضو شورای شهر اصفهان گفت: گسترش سیستم یکپارچه حمل و نقل در تمام مناطق شهر اصفهان و ایجاد مسیر پیوسته دوچرخه سواران دغدغه های اصلی حمل و نقل شهری است.
کد خبر: ۷۶۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 06 July 2019
علیرضا نصراصفهانی از ضرورت وجود سیستم یکپارچه حمل و نقل برای همه شهرها به خصوص شهر اصفهان گفت و افزود: ما نمی‌توانیم ادعای وجود هماهنگی بین مدها را داشته باشیم، چون دارای تنها یک خط مترو هستیم و ارتباط برقرار کردن بین خطوط شمال و جنوب وجود دارد، اما بین شرق و غرب موجود نیست. 
 
عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه هدف این است که بتوانیم کل شهر اصفهان را درتوزیع عادلانه حمل و نقل عمومی پوشش دهیم، اما با توجه به حجم مسافر و اقتضای مالی و اقتصادی باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم اضافه کرد:هزینه زمان‌بندی، کیفیت و خدماتی که باید ارائه شود مانند گرمایش، سرمایش و برخورد مناسب از جمله مواردی است که در حمل و نقل عمومی بسیار اهمیت دارد و می‌تواند شهروند را به استفاده از این وسایل تشویق کند. 
 
وی ادامه داد: برنامه استفاده از دوچرخه در دستور کار تمام مناطق پانزده‌گانه اصفهان قرار گرفته است. در ابتدا خیابان‌هایی که قرار است احداث شوند حتما باید دارای خط دوچرخه باشند و در خیابان‌ها هم خط دوچرخه باید ایجاد شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار