فرمانده انتظامی استان البرز، از کشف 507 تن شکر دولتی احتکارشده از یک انبار در البرز خبر داد و گفت: احتکار این شکرها با هدف افزایش قیمت و فروش خارج از عرف بازار انجام شده است.
کد خبر: ۷۶۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 06 July 2019

 

تابناک / سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی شکر در انباری در شهرک صنعتی اشتهارد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: مأموران در بازرسی از این انبار متروکه که مجوز تولید آدمس داشته و بدون مجوز اقدام به انبار شکرهای دولتی کرده بود، مقدار ۲۲۸ تن شکر و در محوطه بیرون انبار نیز ۲۷۹ تن شکر دولتی کشف کردند.

محمدیان اظهار کرد: در مجموع 507 تن شکر احتکار شده دولتی از این انبار کشف شد؛ احتکار این شکرها با هدف افزایش قیمت و فروش خارج از عرف بازار انجام شده است؛ بر اساس برآوردهای صورت گرفته، ارزش این مقدار شکر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه یک نفر در جریان این عملیات دستگیر شد، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه حمل و نگهداری کالای مشکوک به قاچاق، غیرمجاز و غیربهداشتی را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس
برچسب ها: احتکار شکر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار