"رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند"
کد خبر: ۷۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 13 August 2015

به گزارش تابناک اصفهان، ورزش همگانی شهر یکی از نیازهای مهم مردم هر جامعه است چرا که به شدت در سلامتی و طول عمر جامعه تأثیر دارد و به نوعی با آن گره خورده است، در حدی که عده بسیاری معتقداند از ورزش قهرمانی که به آن توجه بسیاری می شود، خیلی خیلی مهمتر است. عدم توجه مناسب روسا و مسئولین ورزشی کشور به ورزش همگانی سبب شده که ورزش همگانی به گونه ای به حاشیه رود و از همین رو برای مردم مشکلاتی ایجاد کند.

با توجه به این مسائل، شهرداری ها دست به تأسیس سازمانی تحت عنوان سازمان ورزشی می زنند تا در این راستا فعال باشند و به نوعی کاستی های ورزش همگانی را کم رنگ کنند.


تأسیس این سازمان، توسط شهردار سابق اصفهان در همان زمان هم بدون حاشیه نبود! پس از تأسیس نیز با وجود اینکه عده معتقد بودند، پویایی در فضای شهر ایجاد شده و اتفاقات خوبی در ورزش شهر رخ داده است اما مسائلی همچون انتصابات و استخدام های فامیلی و مواردی از این قبیل، ورزش شهرداری را به حاشیه کشاند و سبب ایجاد مشکلاتی، بین رئیس این سازمان و اعضای شورای شهر شد.

اختلافات موجود کار را به جایی رساند که نخستین مدیرعامل این سازمان یعنی امین کریمیان که اتفاقا ارتباط خوبی نیز با یکی از اعضای شورا داشت و وی همواره از او حمایت می کرد را از صندلی مدیریت کند و امین کریمیان به دلیل نامشخصی از سازمان ورزشی شهرداری رفت!


 اما مسئله مهم این است که دلیل اصلی رفتن وی از سازمان، بیماری قلبی اعلام شد! البته گفتنی است که شنیده ها حاکی از این است که کریمیان پس از رفتن از سازمان ورزشی به شرکت ملی حفاری رفته و به عنوان یک مدیر ورزشی در آنجا کار می کند!

پس از رفتن کریمیان با اتفاقاتی که رقم خورد، به خوبی ثابت شد که خاک سازمان ورزشی شهرداری، بیماری خیز است و هر کس به آنجا می رود پس از مدتی ( احتمالا وقتی که تاریخ مصرفش تمام می شود)، مجبور به درمان می شود و باید سازمان ورزشی را ترک کند! این مسئله به خوبی برای حسين عمادي، سرپرست جایگزین امین کریمیان مصدوق بود چرا که وی پس از چند هفته به خاطر بیماری معده از سازمان ورزش رفت.


پس از این اتفاق، گزینه های متعددی برای مدیرعاملی یا سرپرستی سازمان ورزش شهرداری مطرح شد، که بازه آن به حدی گسترده بود که حتی برخی مخالفان تشکیل این سازمان مثل مهنام هم از گزینه های مدیرعاملی بودند، حتی گفته می شد یک روز قبل از معرفی رحمان ستایش به عنوان سرپرست سازمان، مهنام به عنوان سرپرست معرفی شده بوده که به دلایلی این مسئله منتفی می شود و روز بعد رحمان ستایش به عنوان دومین سرپرست سازمان ورزشی شهرداری معرفی شد تا کارهای لازم برای برگزاری جام مولای عرشیان برگزار شود و از همین رو انتخاب مدیرعامل به بعد از جام مولای عرشیان موکول شد.

در چند روز گذشته، پس از اتمام جام مولای عرشیان، شنیده ها خبر از این می داد که برخی از کارمندان این سازمان، به گله از شرایط و مسائل موجود و وضعیت برخی مدیران سازمان، به دفتر قاسم زاده رفتند و شرایط را با او به صورت مستقیم در میان گذاشتند! البته روابط عمومی سازمان ورزش در خبری که در رسانه های مختلف منتشر کرد، این دیدار را فقط یک تجلیل از قاسم زاده عنوان کرد!

با وجود این بسیاری از مخاطبان تابناک، در چند هفته اخیر در نظرات مختلف، از شرایط این سازمان گله داشتند و معتقد بودند نه تنها مدیران سازمان، ورزشی نیستند و افق بلند در این راستا ندارند، بلکه برای آن ها شایسته سالاری جای خود را به روابط داده است.

با توجه به این موضوعات، باید گفت که شنیده ها حاکی از این است که به زودی مدیرعاملی برای سازمان ورزشی شهرداری معرفی می شود که نه تنها از سابقه خوب ورزشی برخوردار است بلکه تجربه موفقی در یکی از هیئت های ورزشی داشته و بین ورزشکاران و ورزش دوستان نیز محبوب است. گفته می شود رئیس جدید تجربه خوبی در زمینه ورزش های روستایی و عشایری داشته و با توجه به این مسائل عملکرد خوبی را نیز در این حوزه به نمایش گذاشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :