مدیر کل ورزش یزد:
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت: جابجایی مدیران به منظور ارتقاء فعالیت ورزشی در سراسر استان یزد صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 13 August 2015
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی در بافق با اشاره به برخی جابجایی مسوولان ورزش این استان افزود: با توجه به تغییر و تحول در رده مدیریت، معاونین و مسئولین ادارات ورزش استان یزد نقل و انتقال و جابجایی مدیران شهرستانهای استان نیز انجام شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: افرادی که در سال های متمادی در یک پست و سمت مشغول فعالیت بوده اند همه تلاش و اندیشه خود را به کار بسته اند و دیگر طرح نوین و انگیزه لازم برای پیشبرد ورزش حیطه نظارت خود را ندارند.
وی ادامه داد : به همین منظور و برای استفاده از ظرفیت های کسانی که از مدارک بالا برخوردار هستند جابجایی یا انتقال مدیران ورزش شهرستانهای استان انجام شده است.
وی با اشاره به انتقال مدیر ورزش و جوانان بافق هم افزود: جا به جایی این مدیر که بیش از پنج سال عهده دار این سمت است امری لازم و ضروری بود تا با استفاده از افراد جدید و ایده های نوین ، ورزش شهرستان بافق از لحاظ کمی و کیفی توسعه و رونق بخشیم.
به گزارش بافق فردا، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در خصوص انتخاب و انتصاب مدیر جدید اداره ورزش بافق نیز گفت: هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اگر در بین نیروهای بومی شهرستان بافق فردی لایق وجود دارد که توانایی مدیریت اداره را داشته باشد حتما از ظرفیت او استفاده خواهد شد.
شریعتی اضافه کرد: اقدامات برای تعیین جانشین مدیر قبلی ورزش و جوانان بافق در دست بررسی است چنانچه به این نتیجه برسیم که در شهرستان بافق فردی با مشخصات مورد نظر ما وجود ندارد از نیروی غیر بومی انتخاب و استفاده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار