سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: برای ایام مبارک دهه کرامت ستاد ویژه خبری شامل 20 خبرنگار زبده تشکیل شده که این ستاد اطلاع‌رسانی جشن‌های دهه کرامت را بر عهده دارد.
کد خبر: ۷۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 14 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیداحمد هاشم‌آبادی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و یاوران رسانه‌ای آستان قدس رضوی که در سالن اجتماعات مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در ایام دهه کرامت میزبان ۲۰۰ خبرنگار از حوزه‌های مختلف خبری، شبکه‌های برون‌مرزی، رادیویی و ... خواهیم بود تا اخبار وقایع معنوی حرم مطهر و آستان قدس رضوی در این ایام به بهترین نحو به استان‌های مختلف منعکس شود.

وی افزود: در سال 1393، تعداد 45 هزار و 850 خبر منتشر شده داشتیم که از این تعداد، 4674 خبر در روزنامه‌ها و 7862 خبر در خبرگزاری‌ها منتشر شده بود.

هاشم‌آبادی اظهار داشت: در حوزه تلویزیون و رسانه ملی 19 هزار و 481 دقیقه تولید برنامه داشتیم که از این مقدار، هزار و 25 دقیقه به برنامه‌های تلویزیونی و 100 دقیقه به برنامه‌های رادیویی اختصاص داشت. که با حضور مدیران عالی رتبه آستان قدس رضوی به اجرا درآمده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی ضمن تشکر و قدردانی از فعالان در حوزه روابط عمومی آستان قدس رضوی اعلام کرد: در سال 93 حدود 11 هزار و 869 نفر در قالب تورهای ویژه از مجموعه خدمات حرم مطهر رضوی بازدید کردند.

هاشم‌آبادی گفت: 70 هزار و 12 نفر از کانال روابط عمومی به صورت رایگان از موزه‌ها و 1741 نفر میهمان خارجی از مجموعه آستان قدس رضوی و حرم مطهر بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به شهادت شهید صارمی و نامگذاری روز خبرنگار خاطرنشان کرد: همین‌جا از تمام خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها برای پوشش دادن مراسم دهه کرامت دعوت می‌کنم و تا اخبار و ویژه‌برنامه‌های ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به بهترین و کامل‌ترین شکل به هموطنان عزیز منتقل شود.

لازم به ذکر است در این مراسم از واحد خبر صداوسیما، روزنامههای خراسان و قدس، خبرگزاری‌های جهاد دانشگاهی ایسنا و ایکنا و خبرگزاری تسنیم تجلیل و قدردانی شد.

این مراسم به همت اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی و با حضور جمعی از معاونان ارشد آستان قدس رضوی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار