بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 14 August 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

تست گریم هدیه تهرانی برای نقشی که به او نرسید(+عکس)


هدیه تهرانی برای بازی در فیلم سینمایی «روز واقعه به کارگردانی شهرام اسدی تست گریم داده اما موفق نشده در این فیلم بازی کند.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالله اسکندری طراح چهره‌ی سینمای ایران عکسی را از تست گریم این بازیگر در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته: «اولين تست خانم هديه تهرانى براى فيلم «روز واقعه» كه قسمت نشد.»

«روز واقعه» بر اساس فیلمنامه‌ای از بهرام بیضایی با تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در سال 1373 ساخته شد. در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی، لادن مستوفی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از این فیلم به عنوان بهترین اثری سینمایی نام برده می‌شد که با موضوع دین و قیام امام حسین (ع) ساخته شده است.

تست گریم هدیه تهرانی برای نقشی که به او نرسید(+عکس)


آخرین خبرها از انفجار مرگبار در ارومیه

جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: انفجار پیش از ظهر امروز در این شهر به دلیل درگیری شخصی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی ضمن تائید انفجار پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در این شهر گفت: این حادثه به دلیل درگیری شخصی بوده و یکی از مظنونین آن هم شناسایی شده است.

وی در ادامه افزود: گفته می‌شود که مغازه‌دار و دو فرد دیگر هنگام پرتاب بمب داخل مغازه بوده‌اند که بر اثر این انفجار، مغازه‌دار در دم جان باخته و آن دو نیز مصدوم شده‌اند که اکنون در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه بستری شده و در حال مداوا هستند.

نماینده مردم ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: آنچه گفته شد صورت اولیه این پرونده است ولی جزئیات حادثه و اینکه از چه مواد انفجاری استفاده شده، در حال بررسی است.

عابد فتاحی نماینده دیگر مردم ارومیه در مجلس هم درباره انفجار امروز خیابان شهید باکری ارومیه اظهار کرد: این اقدام یک دعوای خانوادگی و شخصی است و هیچگونه ارتباطی با مسائل امنیتی خصوصا مسائل مرز ایران و ترکیه و یا حتی داعش ندارد.

فتاحی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مقامات امنیتی، اطلاعاتی و آگاهی استان آذربایجان غربی در حال دریافت اطلاعات از زخمی‌ها و شاهدان قضیه هستند.

گفتنی است برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند که صبح امروز یک فرد ناشناس با پرتاب بمب دست‌ساز به مغازه‌ای در خیابان شهید باکری ارومیه، یک نفر را کشته و دو یا سه نفر را مجروح کرده است.

شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان

خبرگزاری ایسنا: دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با برتری سپاهانی‌ها به پایان رسید.

در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان از ساعت 19:25 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با برتری 4 بر 2 سپاهان به پایان رسید. برای سپاهان در این دیدار احسان حاج صفی (10)، مایکل اومانا (39، گل به خودی) ، هادی عقیلی (پنالتی، دقیقه 56) و محمدرضا خلعتبری(81) و گل های پرسپولیس را نیز مهدی طارمی (13) و امید عالیشاه ( 34) به ثمر رساندند.

دقایق حساس نیمه نخست:

در دقیقه 2 بازی روی حرکت خوب احسان حاج صفی که با ارسال زیبای او همراه بود توپ روی سر مهدی شریفی درون محوطه جریمه پایین آمد اما ضربه سر شریفی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 6: سپاهانی‌ها این بار هم با یک ارسال زیبا از سمت راست روی دروازه پرسپولیس خطرساز شدند. ارسال علی کریمی روی دروازه با ضربه سر مهدی شریفی همراه بود.

دقیقه 10: در حالی که پرسپولیسی‌ها روی دروازه سپاهان حمله کرده بودند اما روی یک ضد حمله احسان حاج صفی فرصت خوبی برای ضد حمله پیدا کرد و با یک شوت زیبا دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه13: مهدی طارمی با حرکتی زیبا دو بازیکن سپاهان را جای گذاشت و با یک شوت دیدنی گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

دقیقه 34: روی حرکت خوب علی علیپور که از سمت راست انجام شد شهاب گردان نتوانست مقابل این بازیکن ایستادگی کند و او با یک پاس زیبا امید عالیشاه را در دهانه دروازه در موقعیت گلزنی قرار داد و عالیشاه به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه 35: روی ارسالی که از سمت راست روی دروازه پرسپولیس انجام شد ضربه سر علی کریمی در اختیار ایمان صادقی قرار گرفت.

دقیقه 39: سپاهانی حرکتی را از سمت راست آغاز کردند اما در حالی که رسول نویدکیا پاسی را درون محوطه جریمه ارسال کرده بود با اشتباه مایکل اومانا توپ به سمت دروازه پرسپولیس رفت و گل دوم سپاهان به ثمر رسید.

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه 47: روی ارسال بلند احسان حاج صفی مهدی شریفی فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: مهدی طارمی با یک حرکت زیبا خود را با شهاب گردان تک به تک کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 64: پرسپولیسی‌ها از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه روی یک ارسال خوب رامین رضاییان فرصت خوبی برای گلزنی مایکل اومانا به وجود آمد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71: روی حرکت خوب رسول نویدکیا فرصت خوبی برای گلزنی مهدی شریفی به وجود آمد اما با اشتباه این بازیکن توپ به بیرون رفت.

دقیقه 72: سپاهانی ها روی یک ضدحمله خوب و برق آسا روی دروازه پرسپولیس خطرآفرین شدند.

احسان حاج صفی با ارسال زیبا درون محوطه جریمه برای رسول نویدکیا او را در فرصت گلزنی قرار داد اما ضربه نویدکیا را محمد انصاری از روی خط دروازه برگرداند و اجازه نداد این توپ به گل تبدیل شود.

دقیقه 81: روی حرکت خوب محمدرضا خلعتبری سپاهانی گل چهارم را به پرسپولیس زدند. محمدرضا خلعتبری با یک شوت زیبا دروازه پرسپولیس را برای چهارمین بار باز کرد.

برای پرسپولیس در این دیدار ایمان صادقی، مایکل اومانا، لوکا ماریچ، وحید حیدریه (50، محمد انصاری)، کمال کامیابی نیا،‌ فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، علی علیپور (77، جری بنسون) و مهدی طارمی به میدان رفتند.

برای سپاهان نیز عبدالله کرمی، شهاب گردان، هادی عقیلی، علی کریمی، میلاد سرلک(57 فوزی موسی‌اف)، رسول نویدکیا، وریا غفوری، حبیب گردانی، احسان حاج صفی، محمد رضا خلعتبری، مهدی شریفی به میدان رفتند.

سلفی ترانه علیدوستی در محل کار ظریف

ترانه علیدوستی که این روزها در حال ایفای نقش در سریال «شهرزاد» است عکسی را در صفحه‌اینستاگرامش منتشر کرده که او را در کنار حسن فتحی و مصطفی زمانی در محل وزارت امور خارجه نشان می‌دهد.

خبرآنلاین: ترانه علیدوستی که این روزها در حال ایفای نقش در سریال «شهرزاد» است عکسی را در صفحه‌اینستاگرامش منتشر کرده که او را در کنار حسن فتحی و مصطفی زمانی در محل وزارت امور خارجه نشان می‌دهد.

این بازیگر نوشته: «پریروز که دکتر ظریف خارج بودند ما از محل کارشان در جهت اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم سود جستیم. شاید دو تا سلفی هم گرفته باشیم. سر درش خیلی بالا بود متاسفانه نمی‌افتاد. مصطفی زمانی، بنده، حسن فتحی. پشت صحنه‌ی سریال شهرزاد. ساختمان وزارت امور خارجه.»

کاهش دوباره قیمت خودروهای داخلی نسبت به اول هفته (+جدول قیمت ها)

در پایان هفته نسبت به اوایل آن قیمت برخی از خودرو های داخلی در بازار باز هم با روند کاهشی مواجه شد.
در پایان هفته جاری، نسبت به اوایل آن قیمت برخی از خودرو های داخلی در بازار باز هم با روند کاهشی مواجه شد.

 به گزارش عصر ایران در آخرین روز هفته قیمت پژو 206 مدل V8 یکصد هزار تومان،‌  تندر 90 مدل E2  یک میلیون و 300 هزار تومان، پژو پارس سال 100 هزار تومان، پژو پارس LX  سیصد هزار تومان و پژو 405 نیز  200 هزار تومان نسبت به اول هفته کاهش داشتند.

 کاهش دوباره قیمت خودروهای داخلی نسبت به اول هفته (+جدول قیمت ها)


همچنین پژو 206 تیپ 5 نیز با 100 هزار تومان و سمند سورن نیز با 1 میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به اول هفته در بازار روبرو شد.
قیمت باقی خودروهای داخلی تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها  نداشته است.

ردیف

نام خودرو

تولید کننده

قیمت (تومان)

1

تندر 90 اتوماتیک

ایران خودرو

47.800.000

2

پژو پارسLX

ایران خودرو

37.300.000

3

پژو پارسELX

ایران خودرو

40.000.000

4

پژو 405SLX

ایران خودرو

30.300.000

5

راناLX

ایران خودرو

32.400.000

6

سمند(سورن)

ایران خودرو

36.000.000

7

پژو پارس سال

ایران خودرو

35.400.000

8

پژو206 تیپ5

ایران خودرو

36.500.000

9

سمندSE(ساده)

ایران خودرو

27.000.000

10

پژو 405GLX

ایران خودرو

28.700.000

11

تندر90(E2)

ایران خودرو

38.300.000

12

پژو 206 اس.دیV8

ایران خودرو

36.800.000

13

پژو 206 تیپ2

ایران خودرو

32.400.000

14

گرندویتارا اتومات کلاس8

ایران خودرو

133.000.000

15

تیباSX

سایپا

24.400.000

16

سایپا111SE

سایپا

20.500.000

17

سایپا 131SE

سایپا

20.200.000

18

سایپا 132SE

سایپا

20.500.000

19

پارس تندر

پارس خودرو

41.500.000



انتقاد آیت الله هاشمی از ناسپاسی نادان ها

آیت الله هاشمی در جمع فارغ التحصیلان خارج از کشور گفت: می گفتند یک غول هایی در مقابل ماست، چطور می خواهیم اینها را قانع کنیم. آنها هم اطلاع وهم قدرت دارند، خیلی چیزها دستشان است که دست ما نیست. اما شاهد بودیم که ایرانی ها با چند مرد رفتند، مذاکره کردند وآنها را قانع کردند. البته که بعضی آدمهای نادان که این زحمات را قدرش را کم می کنند و عیب هایی می گیرند که هیچ کدام درست نیست.

خبرگزاری ایرنا: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع فارغ التحصیلان خارج از کشور گفت: می گفتند یک غول هایی در مقابل ماست، چطور می خواهیم اینها را قانع کنیم. آنها هم اطلاع وهم قدرت دارند، خیلی چیزها دستشان است که دست ما نیست. اما شاهد بودیم که ایرانی ها با چند مرد رفتند، مذاکره کردند وآنها را قانع کردند. البته که بعضی آدمهای نادان که این زحمات را قدرش را کم می کنند و عیب هایی می گیرند که هیچ کدام درست نیست.

آیت الله رفسنجانی هاشمی در سخنانی با بیان اینکه اکنون شاهد درگیری کنگره آمریکا که بحث های دولت و جمهوری خواهان است هستیم، افزود: این درگیری به خاطرآن است که می خواهند همدیگر را تخطئه کنند، گریزی هم به ایران زده می شود. ناچارند هر دو طرف باید از ایران تعریف کنند.

رییس تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: جمهوری خواهان در بحث هایشان می گویند: ایران سر شما را کلاه گذاشت، خوب است اگر ایران این همه قدرت دارد که سر 6تیم نیرومند را با همه اطلاعاتش کلاه بگذارد! ما کلاه نگذاشتیم. البته توانستیم خوب از حقامان دفاع کنیم. آنها دروغ می گویند و ادعا می کنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: آن طرفی ها برای اینکه باز طرف مقابل را بزنند، می گویند ایران که جای ساده ای نبود، ایران نیرومند بود ایران اصلا هسته ای شده بود. هر چی می خواست به دستش آمده بود. بعد هم بمب هسته ای اش را منفجر می کند. شما اگر تعطیل بکنید و برگردید به گذشته، ایران را این جوری معرفی می کردند!.

رییس تشخیص مصلحت نظام ایران را کشوری قوی برشمرد که مردمان خوبی دارد و تصریح کرد: اوباما به کشورهای عربی که درخواست کمک می کردند واز ایران می ترسیدند و نگران بودند می گفت: آخر شما ده برابر ایران بودجه نظامی دارید ، بازهم از ایران می ترسید؟. چه جوری هستید شما. خودتان داخل خودتان مشکل دارید.

رییس تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش گفت: اکنون اسراییل گرفتار شده است، همین که لیبرمن وزیر تند خوی اسراییل به نتانیاهو گفته مثل سگ وق وق می کند ولی نمی گیرد!، یعنی اینها خودشان افتاده اند به جان هم و ما هم دراین بین رسیدیم به جایی که می خواستیم برسیم؛ انصافا خوب رسیدیم.

وی اظهار کرد: حال دیگر تلاش می شود بعضی آدمهای نادان که این زحمات را قدرش را کم کنند، عیب هایی می گیرند که هیچ یک درست نیست البته این را رییس جمهوری به طور صریح گفت که بالاخره مذاکره بده و بستان است اگر طرف ببیند که چیزی گیرش نمی آید که نمی آید مذاکره بکند؟

وی ادامه داد: چرا دوسال وقت می گذارند؟ چرا وزیر خارجه لنگ آمریکا می آید ده پانزده روز می ماند آنجا شب و روزش را مصرف می کند برای اینکه به نتیجه برسد.خوب حتما آنها هم اهدافی دارند، این طرف هم همین طور. بالاخره دو طرف باید آنجایی که حق طرف است به آنها داد. بله ما یک چیزی باید به آنها بدهیم و آن این بود که آنها خاطر جمع شوند که ما بطرف بمب هسته ای نمی خواهیم برویم این باید اطمینان داده می شد .

رییس تشخیص مصلحت نظام افزود: این حرف مهمی است که آنها می گفتند بالاخره شما امضاء کردید به طرف بمب هسته ای نباید بروید. ما هم پذیرفتیم رهبر ما هم گفت حرام می دانیم و نمی خواهیم به طرف بمب هسته ای برویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار