استاندار قزوین :
استاندار قزوین:قزوین با داشتن موقعیت جغرافیایی و نیروی انسانی در عرصه کشاورزی، صنعتی، علمی و طرح‌های بزرگی مانند شتابگر ملی، پرتو دهنده و چشمه نور؛ پژوهشگاه بنیادین ،ساخت مجتمع درمانی، پژوهشی جهاد دانشگاهی تا دهه آینده به قطب علمی کشور تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 29 July 2019

تا 10 سال بعد قطب علمی کشور قزوین استبه گزارش تابناک قزوین عبدالمحمد زاهدی  استاندار قزوین در مراسم کلنگ زنی ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین در شهرک مینودر اظهار داشت: جهاد دانشگاهی نهادی شاخص است که توانسته دستاوردهای علمی و پژوهشی خوبی داشته باشد.
وی افزود: همه نظام‌های سیاسی معمولاً با تغییراتی که ایجاد می‌شود ساز و کارهای خود را ایجاد می‌کنند و پس از انقلاب در کشور نیز توسط امام راحل سازمان‌ها و نهادهای متعددی را در حوزه‌های نظامی، دفاعی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تأسیس کردند تا فعالیت شود و بدون اغراق مجموعه جهاد دانشگاهی توانسته یکی از نهادهای موفق باشد و نمره قبولی بگیرد.

استاندار قزوین یادآور شد: نیازهای بشر انسان را به سمت توسعه پیش می‌برد لذا باید نیازها را درست شناسایی کرد و سرمایه‌ها را در همان مسیر هدایت کرد که در این راستا جهاد توانسته بخوبی نیازها را شناخته و روی آن کار کند.
وی اظهار داشت: ناباروری و شبیه سازی از کارهای شاخص است و قزوین با داشتن موقعیت جغرافیایی و نیروی انسانی و عرصه کشاورزی، صنعتی، علمی و طرح‌های بزرگی مانند شتابگر ملی، پرتو دهنده و چشمه نور؛ پژوهشگاه بنیادین می‌تواند با ساخت این مجتمع در زمینه کارهای درمانی و تحقیقاتی هم گام‌های بلندی بردارد.

زاهدی بیان کرد: شروع این مجتمع تحقیقاتی و آموزشی، درمانی می‌تواند کمک کند تا قزوین به یک مرکز بزرگ علمی، پژوهشی، تحقیقاتی کشور تبدیل شود و پیشرفت‌های علمی آن دو چندان شود.

 تا 10 سال بعد قطب علمی کشور قزوین است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار