مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از آغاز طرح برخورد با گران فروشی مرغ در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 30 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا لطفی در ستاد تنظیم بازار ایلام از اجرای طرح برخورد با گران فروشی مرغ در ایلام خبر و اظهار داشت: قیمت تمام شده برای مرغداران و تولیدکنندگان 12 هزار و 500 تومان است و هر گونه افزایش قیمت به هر بهانه و توجیه تخلف و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: کاهش عرضه مرغ در بازار ایلام، بهانه افزایش قیمت در استان‌های همجوار، قاچاق مرغ به استان‌های همجوار و سایر موارد اعلامی توسط افراد و اتحادیه مرغ‌فروشان توجیهی برای متخلفان از قانون بیش نیست و گران‌فروشی مرغ در ایلام را نمی‌تواند توجیه کند.

وی تولید 15 هزار تن مرغ در استان ایلام از ابتدای سال تاکنون را نشانی از وجود تولید در استان دانست و گفت: با اعمال مدیریت درست و نظارت و کنترل قاعدتاً نباید کمبودی در استان ایلام در ارتباط با مرغ وجود داشته باشد.

لطفی نظارت بر روند جوجه‌ریزی و تولید و کنترل توزیع نیز راهکار نظارت از ابتدای تولید تا مصرف عنوان کرد و خاطرنشان کرد: نظارت هماهنگ بر این کالای پرمصرف مردمی نیازمند نظارت بیشتر است که در اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، مبارزه از تخطی از قیمت مصوب کلید خورده است و به جد مورد پیگیری است./ح

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار