مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سیستم جدید و یکپارچه پارک حاشیه‌ای به صورت الکترونیکی و آنلاین به زودی در تبریز راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۶۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 30 July 2019
به گزارش تابناک تبریز، اصغر آدی بیگ بیان کرد: سازمان ترافیک شهرداری تبریز به دلیل وجود مشکلات ترافیکی و پارکبانی تصمیم به اجرای سیستم جدید پارکبانی کرده و در این راستا قدم‌های مثبتی برداشته است و به زودی سیستم یکپارچه پارک خودرو به صورت الکترونیکی و آنلاین را راه‌اندازی می‌کند.
 
وی ادامه داد: اپلیکیشن جدید سیستم پارک حاشیه‌ای با عنوان آذرپارک جهت دانلود برای سیستم‌های عامل گوشی‌‌های تلفن آماده شده و شهروندان می‌توانند جهت استفاده از سیستم جدید پارک حاشیه‌ای، این اپلیکیشن را در گوشی تلفن همراه خود نصب کنند.
 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد: بر اساس سیستم جدید، رابطه پولی بین شهروندان و پارکبانان حذف شده و پرداخت هزینه پارک حاشیه ای به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
 
وی افزود: طبق این سیستم، ۳۰ دقیقه ابتدایی پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها رایگان بوده و سیستم پس از گذشت این مدت زمان، هزینه پارک را به صورت دقیق برای راننده خودرو محاسبه می‌کند.
 
آدی بیگ با اشاره به ساماندهی پارکبانان، گفت: پارکبانان فعال در این سیستم همگی تشخیص هویت و تائید صلاحیت شده‌اند و نوع کار سیستم الکترونیکی نیز به آ‌ن‌ها آموزش داده شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :