رییس بنیاد البرز:
زبان هنر بهترین ابزار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره‌ی شهدا به آحاد جامعه بویژه نسل امروز است.
کد خبر: ۷۶۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 31 July 2019

زبان هنر بهترین ابزار در ترویج فرهنگ ایثار است

به گزارش تابناک قزوین، جلسه هماهنگی جهت برگزاری برنامه‌های آینده فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز با حضور فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد استان قزوین، مجید عظیمی رییس بنیاد البرز و کارکنان برگزار شد.
در این جلسه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین وظایف بنیاد است و در این راستا بایستی برنامه‌های فاخری را اجرا کرد.
وی بر شناسایی هنرمندان شاهد و ایثارگر تاکید کرد و گفت: این عزیزان پتانسیل بی‌نظیری در اشاعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت دارند و می‌توانند با آثارشان معرف ارزش‌های اخلاقی مانند گذشت، فداکاری، گذشت و مهربانی در جامعه باشند.
عظیمی با بیان اینکه سیره و منش شهدا چیزی جز فداکاری، ایثار و خدمت به مردم نبوده است، گفت: معرفی رفتارهای اخلاقی شهیدان یکی از بهترین راهکارها در ترویج ارزش‌ها در جامعه است ولی باید در تحقق این هدف بزرگ، از ابزار مناسبی استفاده کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز افزود: زبان هنر بهترین ابزار انتقال روحیه‌ی ایثار و شهادت شهدا به آحاد جامعه بویژه نسل امروز است و بایستی در این حوزه همه‌ی مسوولان ورود جدی داشته باشند.
وی برگزاری یادواره شهدا و نامگذاری معابر به نام شهید را از دیگر راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و گفت: باید این برنامه‌ها با کیفیت اجرا شود تا بتوانیم شهیدان را به نحو مطلوبی به مردم معرفی کنیم.
در ادامه جلسه، نسخه‌چی مطالبی پیرامون برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد و گفت: همه‌ی کارکنان موظف به اجرای دقیق این برنامه‌ها هستند.
گفتنی است: در این جلسه، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بنیاد شهرستان البرز بررسی و در جهت اجرایی شدن آنها تصمیمات مربوطه اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار