مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی گفت: اگر دولت، وزارت آموزش‌وپرورش و دیگر مسوولان ذی‌ربط، به کمک ما بیایند توانایی برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی در کل شهرستان‌های استان تهران را خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۶۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 03 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سعید حسینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران، از پیگیری‌ها برای برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه در تهران اظهار داشت: در این شرایط بازار و با توجه به افزایش غیرعقلانی قیمت کاغذ، چون‌که محدودیت داریم افزایش تعداد نمایشگاه‌ها بدون حمایت‌های خصوصی و دولتی امکان پذیر نیست و  نمایشگاهی هم که قرار است در شهر تهران برپا شود، بیشتر رویکرد رسانه‌ای و حضور مردم و مسؤولان دارد.

وی گفت: سال گذشته با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش در تعدادی از شهرستان‌های استان تهران اقدام به برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی کردیم اما در سال جاری گویا نه دولت و نه وزارت آموزش‌وپرورش قصد حمایت از این صنف را نداشته و ندارند.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی ادامه داد: اگر دولت، وزارت آموزش‌وپرورش و دیگر مسوولان ذی‌ربط، به کمک ما بیایند توانایی برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی در کل شهرستان‌های استان تهران را خواهیم داشت.

وی درباره انتظارات از دولت در زمینه بحث‌های حمایتی گفت: به‌طورکلی حمایت‌هایی که از جانب دولت مورد انتظار است دو نوع حمایت بلندمدت و کوتاه‌مدت است که در این زمینه با بهبود شرایط خرید کاغذ توسط تولیدکنندگان می‌تواند کمک خوبی به این موضوع داشته باشد.

حسینی در پایان به غیرطبیعی بودن قیمت کاغذ نیز اشاره کرد و افزود: افزایشی که در حوزه کاغذ اتفاق افتاده است بسیار غیرطبیعی است به‌نوعی که در کنار دو تا سه برابر شدن قیمت محصولات دیگر حوزه کاغذ افزایش چندین برابری داشته است و این نشان می‌دهد قصور جدی در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت کاغذ صورت گرفته و نشانگر وجود فساد، رانت، و مشکلاتی در این حوزه مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار