معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: شرکت های فیلمسازی دارای مجوز به ادارات و دستگاه های اجرایی استان معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۷۶۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 05 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالحسین رحمتی افزود: با توجه به فعالیت برخی فیلمسازان با دستگاه های اجرایی با وجود اینکه مجوز رسمی فعالیت از این اداره کل را ندارند در این زمینه برنامه ریزی برای سوء استفاده این شرکت ها انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در این زمینه با استانداری ایلام مکاتبه شده و لیست شرکت های فیلمسازی دارای مجوز رسمی فعالیت از این اداره کل برای ارسال به دستگاه های اجرایی در اختیار استانداری قرار گرفته است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این اقدام با هدف حمایت از شرکت های فیلمسازی انجام تا از ظرفیت هنرمندان استان استفاده شود چراکه بسیاری از این موسسه ها از تدوین گران و فیلمسازان برجسته کشوری هستند.

رحمتی از دستگاه های اجرایی استان خواست کارهای تبلیغاتی نظیر تولید فیلم، کلیپ، مستند و ... را به شرکت های فیلمسازی دارای مجور از این اداره کل بسپارند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ شرکت فیلمسازی در ایلام گفت: این شرکت ها قابلیت و توانایی لازم را داشته و بصورت شناخته شده و قانونی در استان فعالیت دارند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار