استاندار اصفهان تاکید کرد؛
به گفته استاندار اصفهان در شرایط کنونی نهادهای مالی مانند بانک ها باید بیش از گذشته به صحنه بیایند و مسیر تولید و حمایت از فعالان اقتصادی را هموار کنند .
کد خبر: ۷۶۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 05 August 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی در شورای هماهنگی امور اقتصادی استان اصفهان با بیان اینکه در شرایط کنونی نهادهای مالی مانند بانک ها باید بیش از گذشته به صحنه بیایند و مسیر تولید و حمایت از فعالان اقتصادی را هموار کنند گفت: سال گذشته در حالی ۱۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه و پول مردم از طریق بانک‌های خصوصی به خارج از استان انتقال یافت که در استان شاهد مشکلات مالی و نیاز شدید بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی به پول و اعتبار بودیم.

استاندار اصفهان با تاکید به اینکه برای افزایش فعالیت ها در عرصه اقتصادی نمی‌توان با ساز و کارهای قبلی به این هدف دست یافت اظهار کرد: باید رویکردها و نگرش ها نسبت به قبل برای بهبود فعالیت های پیش رو تغییر یابد.

رضایی با اشاره به اهمیت کارآفرینی در زمان کنونی اقتصادی کشور و اینکه فناوری های پیشرفته در منطقه نیازمند توسعه است، زیرا استان دیگر نمی تواند پذیرای صنایع بزرگ آلاینده باشد، گفت: ارتقای گردشگری نیز باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار