فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به تمام نیازهای تفریحی، اقامتی و رفاهی گردشگران مشگین‌شهر انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 15 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، ابراهیم امامی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی پاراگلایدرها در مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده گردشگران و علاقمندان از ورزش‌های هوایی، با تمام تلاش در صدد پاسخگویی به نیازهای تفریحی، اقامتی و رفاهی گردشگران ورودی به شهرستان مشگین‌شهر هستیم.

وی با اشاره به رضایتمندی خلبانان شرکت کننده در این جشنواره گفت: تمام پرسنل فعال در پل معلق، با تمام نیرو سعی در برقراری جوی آرام به منظور رفاه میهمانان این جشنواره بودند که با محقق شدن این امر در راستای تکمیل امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه تلاش خواهیم کرد.

امامی با اظهار رضایتمندی از مسئولان مشگین‌شهر و به ویژه پل معلق افزود: با توجه به همکاری ادارات هلال احمر، تربیت بدنی، میراث فرهنگی و بخشداری این شهرستان، جشنواره ملی پرواز پاراگلایدرها در سلامت کامل اجرا شد و همه شرکت کنندگان رضایت کامل داشتند که محقق شدن این شرایط ما را برای میزبانی کمپ تیم ملی در این مجموعه ترغیب می‌کند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: به منظور رفاه مسافران در صدد هستیم با راه اندازی پیست ورزش های زمستانی، زیپ تراکت، کارتینگ، پیست دوچرخه سواری، سویئت های اقامتی مجهز به امکانات روز دنیا، پارک آبی مسقف و آب گرم معدنی مشگین شهر را از گردشگری فصلی خارج کنیم تا در تمام فصول سال میزبان مسافران زیادی از تمام نقاط ایران باشد.

وی با قدردانی از انجمن ورزش های هوایی استان در اهدای جوایز به نفرات برتر که عبارتند از حسین عباس قلی‌زاده از گرگان، سروش تیموری از کرمانشاه، علی عاملی از تهران و نفرات برتر بانوان الهام مختاری از ارومیه، لیلا رضوی از ارومیه و آناهیتا عنایتی از لرستان همکاری داشتند.

 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار