کد خبر: ۷۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 15 August 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: زیرساخت‌های خدماتی در شهر جدید هشتگرد متناسب با جمعیت آن نیست.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: با توجه به ساخت واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد زیرساخت‌های خدماتی در این منطقه پاسخگوی ساکنان نیست و لازم است تا پیگیری جدی و اساسی در این خصوص اندیشیده شود.

وی افزود: با توجه به اینکه دیگر واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد نیز آماده واگذاری است لذا باید تمهیدات ویژه و اساسی برای توسعه خدمات و امکانات زیرساختی در این منطقه انجام شود.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اینکه بیش از 20 سال از عمر شهر جدید هشتگرد می‌گذرد، ‌تصریح کرد: متأسفانه این منطقه از کمبود برخی از امکانات رنج می‌برد و در صورت عدم بی توجهی در آینده با مشکلات اساسی‌تری مواجه خواهد شد.

پالیزگیر خاطرنشان کرد: مشکلات این شهر در بخش زیرساختی به صورت جدی در سطح مدیران استانی، کشوری و حوزه معاونت اول رئیس جمهوری دنبال شده است تا بستر لازم برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی طرح‌های مهم در شهرجدید هشتگرد بیش از گذشته فراهم شود.

وی بیان کرد: مسکن مهر این شهر برای واگذاری به متقاضیان نیاز به انشعاب آب، برق، گاز، تلفن و سایر خدمات زیرساختی دارد که تأمین آن نیاز به پیگیری بیشتر مدیران منطقه و استان البرز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار