نخستین نشست شورای آموزشی بیمارستان آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج ، با حضور سرپرست این مرکز، رئیس گروه های تخصصی و اعضای هئیت علمی بیمارستان ، برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳ 27 August 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: پایه های اصلی بیمارستان را مسائل آموزشی تشکیل می دهد که تثبیت و تحکیم این پایه ها موجب ارتقا خدمات دهی به بیماران خواهد شد.
دکتر سعید جاودان سیرت اظهار داشت : برگزاری جلسات به صورت دوره های ماهانه موجب بهبود کیفیت آموزشی خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات دکتر سعید نمکی ، وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، اجرای به موقع و دقیق سامانه سپاس موجب ارتقا رتبه بیمارستان خواهد شد .
وی برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه چگونگی ثبت اطلاعات و رخداد ها در سامانه "سپاس" را از اصلی ترین اقدامات دانست و یادآور شد: این سامانه مرتبط به تمامی کارکنان و بیماران است.
جاودان سیرت در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی ویژه دانشجویان در خصوص چگونگی ثبت اطلاعات به صورت دقیق تاکید کرد و افزود : هماهنگی های لازم با گروه های آموزشی دانشگاه انجام خواهد شد تا دوره های آموزشی به زودی آغاز گردند.
وی در خصوص راه اندازی کلینیک تخصصی در بیمارستان شهید دکتر جلیل یادآور شد : در بیمارستان شهید دکتر جلیل درمانگاه تخصصی اطفال و عفونی فعالیت دارند و با هماهنگی های صورت گرفته ظرف یک ماه آینده بخش های زنان ، قلب ، جراحی و داخلی نیز فعال خواهند شد. 
لازم به توضیح است در این این نشست هریک از مسئولین و کارکنان به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و راهکارهایی ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار