همزمان با هفته دولت صورت گرفت:
جاودان سیرت : امروز هر سرمایه مادی و معنوی که داریم از برکت خون شهدایی است که جان در طبق اخلاص گذاشته تا این کشور و ملت امروز در اوج امنیت و آرامش و عزت ، زندگی و بالندگی زندگی کنند.
کد خبر: ۷۷۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 27 August 2019
همزمان با هفته دولت سرپرست و کارکنان مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل با حضور در گلزار شهدای یاسوج ، با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل گفت : در تاریخ هر ملت فراز و نشیب های تلخ و شیرین سرنوشت سازی وجود دارد که می توانند زیربنای فرهنگ آن ملت باشند.
سعید جاودان سیرت افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر دیده است حرکتی انقلابی را آغاز کرد و در این میان شهادت دو شخصیت فداکار اسلام و انقلاب شهیدان رجایی و باهنر فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب بوجود آورده اند.
 
تجدید میثاق کارکنان بیمارستان شهید جلیل با شهدا
 
جاودان سیرت گفت : شهید رجایی با صبر ، متانت و حوصله و قبول درد ها و رنج های غیر قابل افشایی که داشت و شهید باهنر یکی از متفکرین و تئوریسین های انقلاب با عظمت و قدرت تفکر علمی که داشتند ، توانستند در آن اندک زمانی که کرسی ریاست جمهوری و نخست وزیری را به دست گرفته بودند ، شور و هیجانی دوباره به انقلاب ببخشند .
وی ادامه داد : شهیدان رجایی و باهنر ، عشق و ایمان را به مردم ارزانی داشتند و خدمات شایانی به عموم مردم به ویژه محرومان ارائه دادند که برکات آن تاکنون ادامه دارد .
دکتر جاودان سیرت با اشاره به ویژگی های حکومت علوی ، افزود : شاخصه‌های یک حکومت علوی شامل پایبندی کامل به دین خدا و اصرار بر اقامه عدل الهی ، عدالت‌طلبی و مبارزه با فساد ، صداقت و صراحت ، توجه به محرومان است که شهیدان رجایی و باهنر تجلی عینی به این ویژگی ها بخشیده بودند.
جاودان سیرت در ادامه اظهار داشت : امروز هر سرمایه مادی و معنوی که داریم از برکت خون شهدایی است که جان در طبق اخلاص گذاشته تا این کشور و ملت امروز در اوج امنیت و آرامش و عزت ، زندگی و بالندگی زندگی کنند.
وی با اشاره به این نکته که ایمان و باورهای اعتقادی ، اندیشه تفکر معنوی ، شهدای عزیز بود که باعث سرزندگی و بالندگی انقلاب اسلامی شده است افزود : امروز در کنار این عزیزان اعلام می داریم تا جان در بدن داریم ادامه دهنده راه روشن آنان خواهیم بود و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد .
جاودان سیرت در پایان گفت : در کنار این عزیزان در هفته مقدس دولت اعلام می داریم تمام تلاش خود را برای عزت مندی ایران اسلامی به کار خواهیم بست و با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری و با وحدت ملی و مدیریت جهادی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود برای پیشرفت و توسعه شهر و کشور و در راستای توجه و دقت در مسائل مربوط به مقوله سلامت جامعه و بهبود مطلوب بیماران تلاش خواهیم کرد.
برای دیدن در اندازه واقعی روی تصاویر کلیک کنید
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اخه کسی که با سفارش و رانت جای کسی را گرفته و حق دیگری را میخوره نیاز به تجدید میثاق داره
سعید محمد حسینی بیاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و دست اندرکاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیران محترم عالی استان، جناب آقای دکتر پرویز یزدانپناه، دکتر جاودان سیرت، سرکار خانم دکتر گردآفرین نیکبخت، دکتر سعیدی، دکتر قاسمی و مجموعه پرتلاش ارزشمند و توانمند کادر درمان دانشگاه و بیمارستان شهید جلیل

سلام علیکم
من لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق

درود و سپاس بر ایثار و از خودگذشتگی کسانی که امروز که همگان در تلاشند تا در برابر شیوع ویروس کرونا ایستادگی کنند از سلامتی، آسایش و استراحت خویش می‌گذرند تا مردم ایران اسلامی بدون ترس و اضطراب، روزهای پایانی سال را سپری کنند، در این میان تمامی تلاشگران عرصه پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز با تمام توان، تلاش دارند تا از مبتلایان به این بیماری رفع خطر کنند، کسانی که سلامتی خود را فراموش کرده‌اند، تا استان از گزند این بیماری در امان بماند و با تلاش عالمانه و مجاهدانه به صورت شبانه روزی خدمت می‌نمایند تا به فضل خداوند متعال، امید و آرامش به جامع تزریق شود.
از تلاش و ایثار تمامی شما صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
سعید محمد حسینی بیاره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار