تابناک: معاون امور عمرانی استاندار اصفهان دائمی بودن جریان آب در رودخانه زاینده رود را حائز اهمیت دانست و گفت: امیدواریم با ساماندهی رودخانه زاینده رود بتوانیم به دائمی بودن آن کمک کنیم.
کد خبر: ۷۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 16 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، محمدعلی طرفه در نشستی که پیرامون ساماندهی رودخانه زاینده رود برگزار شد، با اشاره به خشکسالی‌های متوالی سال‌های اخیر و مشکلات ناشی از آن، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با افزایش بارش‌ها و منابع آب، از مشکلات موجود قدری کاسته شود.

وی افزود: ساماندهی زاینده رود باعث محدود شدن جریان آب و کاهش نفوذ و اتلاف آب شده و زمینه برای استفاده عموم فراهم می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان دائمی بودن جریان آب در رودخانه زاینده رود را حائز اهمیت دانست و گفت: امیدواریم با ساماندهی رودخانه زاینده رود بتوانیم به دائمی بودن آن کمک کنیم.

طرفه با اشاره به ظرفیت خوب موجود در شهرستان فلاورجان، تأکید کرد: شهرداری‌های شهرستان با تمام ظرفیت و امکانات موجود و با همکاری بین بخشی باید در راستای ساماندهی رودخانه زاینده رود اقدام کنند.

فرماندار فلاورجان نیز در این جلسه، با اشاره به خشکسالی‌های سال‌های اخیر در شهرستان، خاطرنشان کرد: اقتصاد اکثر مردم این شهرستان وابسته به کشاورزی بوده که خشکسالی‌های اخیر آنان را از لحاظ اقتصادی دستخوش مشکلات فراوانی کرده است.

اصغر هدایت با تأکید بر ضرورت ساماندهی رودخانه زاینده رود در حاشیه شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: قریب به 20 کیلومتر از مسیر رودخانه زاینده رود از شهرستان فلاورجان عبور می‌کند که با برنامه ریزی و تعاملات بین بخشی می‌توان این محدوده را در آینده نزدیک ساماندهی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار