شهرداری تهران اعلام کرد: بیرق یک هزار متری یا حسین(ع) به عنوان بزرگ‌ترین و سومین پرچم ایران و جهان با هدف استقبال از محرم در زمین‌های عباس‌آباد پایتخت برافراشته خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 28 August 2019
بیرق هزار متری «یاحسین»(ع) در پایتخت افراشته می‌شود

به گزارش تابناک تهران، از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، مجتبی خشایارفرد معاون فرهنگی و گردشگری این منطقه با بیان اینکه ویژه‌برنامه «سلام بر محرم» به منظور استقبال از محرم با حضور خادمان و پیرغلامان اهل بیت شنبه ۹ شهریور ساعت ۱۱ صبح در «باغ هنر» تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: در این برنامه پرچم یک هزار و ۵۶ مترمربعی یاحسین (ع) به بلندای ۱۵۰ متری به اهتزار در می‌آید.

وی افزود: همچنین به همین مناسبت برنامه‌ای با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران شهری، خادمان و پیر غلامان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، آیین اهتزاز پرچم یا حسین(ع) از ساعت ۱۱ صبح روز نهم شهریور جاری با اجرای برنامه‌های گوناگون با حضور هیات‌های مختلف، اجرای مداحی‌ و خوانش شعر توسط صابر خراسانی صورت برگزار و از ۴ خادم نیز به پاس تلاش‌های مجدانه در راه معرفی صحیح امام حسین(ع) تجلیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار