دراستانه اغاز سال تحصیلی رییس سازمان صمت مازندران شدیدا هشدار داد؛
کد خبر: ۷۷۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 03 September 2019

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای صنفی به ویژه فروشگاه‌های عرضه کیف، کفش و لباس در آستانه بازگشایی مدارس در این استان خبر داد و گفت: این طرح از دهم شهریور ماه الی دهم مهرماه به صورت همزمان در سراسر استان به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگارما، حسینقلی قوانلو ضمن آغاز طرح طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سراسر مازندران از تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای صنفی به ویژه فروشگاه‌های عرضه کیف، کفش و لباس در آستانه بازگشایی مدارس در این استان خبر داد.

این مقام مسوول اظهارداشت: این طرح با هدف نظارت بر روند عرضه نوشت افزار، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس،  به صورت همزمان در سراسر استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید و اوج تقاضا برای خرید نوشت افزار و لوازم آموزشی، این طرح با حضور کلیه بازرسان و دیگر عوامل نظارتی در کلیه مناطق مازندران برگزار می‌شود.

عضو شورای اداری استانداری با اشاره به زمان اجرای این طرح از دهم شهریور ماه  الی  دهم مهرماه؛ تصریح کرد: بازرسی از واحدهای تولیدی و وارد کننده و فروشگاه‌های لوازم التحریر از اولویت‌های این طرح خواهد بود.

 

این مقام مسوول با بیان اینکه هرگونه فروش اجباری نوشت افزار به صورت سبدی به مشتریان ممنوع است، متذکر شد: در این طرح با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، حراج غیر قانونی و سایر تخلفات رایج در بازار، برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات اعلام کرد: شهروندان برای خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 124 به این سازمان اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار