معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اجرای 100 هزار تن آسفالت کیفی و تظمین شده در معابر و مسیر های متعدد سطح شهر تبریز خبر داد.
کد خبر: ۷۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 16 August 2015
به گزارش خبرنگار ما ، محبوب عبداله پور با تاکید بر اینکه لکه گیری خیابانها تبریز همزمان با آسفالت اساسی خیابانها تداوم می یابد اظهار داشت: تا نیمه اول مرداد ماه سال جاری و بعد از سپری شدن ماههای اول سال و بارندگی ها آسفالت ریزی اساسی معابر و خیابانهای متعددی در سطح تبریز صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به تداوم آسفالت ریزی اساسی خیابانهای تبریز افزود: عملیات گسترده آسفالت ریزی اصولی معابر شهر با در نظر گرفتن زیرسازی های اساسی در دو ماه آتی به 300 هزار تن دیگر افرایش خواهد یافت.

معاون فنی و عمرانی شهردار همچنین گفت: پروژه‌های متعدد بهسازی آسفالت در مسیرهایی از قبیل بی.‌آر.تی یا اتوبان پاسداران، با توجه به لزوم حفاری‌های گسترده، با استخراج حجم قابل‌توجهی از آسفالت‌تراشه توام است .

وی با بیان این که متاسفانه این ماده ارزشمند، در گذشته به عنوان نخاله تلقی و به خارج از شهر هدایت می‌شد، خاطرنشان کرد: با دستور ویژه شهردار تبریز در خصوص لزوم مطالعه فنی و راهکاریابی جهت بازیافت آسفالت سرد، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، استفاده از این ماده ارزشمند را در چند مسیر حومه شهر تبریز مورد توجه قرار داده است .

عبداله‌پور تصریح یادآور شد: آسفالت‌تراشه پروژه‌های روسازی و بهسازی هم‌اکنون در چند محور مواصلاتی از جمله مسیر روستاهای باغ‌معروف و کجوار مورد استفاده قرار گرفته‌است .

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در عین حال تاکید کرد: بازکاربرد آسفالت‌تراشه در مسیرهای یادشده، با کیفیت قابل‌قبول همراه بوده و خروجی آن، عملاً تفاوت خاصی با آسفالت گرم ندارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
بي شرف و خائن به ملت و وطن است آن مسئول شهرداري و پيمانكاري كه در آسفالت ريزي خيانت بكند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
درست نظارت كنيد و كار را به دستان آدمهاي درست و كاردان بسپاريد.انسان بميرد با شرف بهتر از آن است كه بماند بي شرف.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار