تابناک: استان اصفهان همواره از استانی هایی به شمار می رود که از ظرفیت های مناسب گردشگری، اقتصادی و صنعتی برخوردار بوده اما با وجود همه این مسائل در تأمین منابع مالی استان با مشکل مواجه است، از همین رو مشکلات اقتصادی و مالی یکی از معضلات اصلی اصفهان بود که در روند کند پیشرفت این استان نیز موثر بوده است.
کد خبر: ۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱ 24 February 2015
به گزارش تابناک اصفهان، استان اصفهان همواره از استانی هایی به شمار می رود از ظرفیت های مناسب گردشگری، اقتصادی و صنعتی برخوردار بوده اما با وجود همه این مسائل در تأمین منابع مالی استان با مشکل مواجه است.

عباس حاج رسولیها، عضو شورای اسلامی شهر که سال هاست در مباحث اقتصادی فعال بوده است، گفت: برای رشد اقتصادی اصفهان نباید چشم انتظار مسئولان کشوری بود و رشد استان را منوط به درآمدهای نفتی کرد.

وی بیان کرد: اصفهان ظرفیت های بالایی هم در حوزه مدیریت هم در حوزه اقتصاد دارد و نیاز نیست که خود را معطل برخی از پایتخت نشین ها کنند تا در برخی مسیرها مانع کار آنها شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: اقتصاد اصفهان زمانی به جایگاه اصلی خود می رسد که هماهنگی بین دستگاهی ایجاد شود و از هنر مهندسان در تمام بخش ها بهره برد.

وی عنایت و توجه مسئولان استانی از جمله استانداری را در رشد اقتصادی قابل توجه خواند و افزود: تنها با مجموعه این اقدامات می توان زمینه توسعه اقتصادی را در استان اصفهان بالا برد تا از نابود شدن مردم جلوگیری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: لازم است که جلسات را از شکل هم اندیشی صرف به سمت جلسات کار آمد و با نتیجه برد و به جای بیان مشکلات راه حل مشکلات را ارائه داد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی در اصفهان به اجرا گذاشته می شود که بتوانیم با عزم ملی و هماهنگی بین بخشی و استفاده از ظرفیت چنین جلساتی به ارائه راهکارها و پیشنهادات برای اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

با همه تأکیدات، اصفهان در گرفتن منابع و بودجه های کشوری با مشکل رو به رو بوده و از همین رو مشکلات اقتصادی و مالی یکی از معضلات اصلی اصفهان بود که در روند کند پیشرفت این استان نیز موثر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار